Το να βρει κανείς άμεσα διαθέσιμο αυτοκίνητο και ειδικά SUV -επειδή έχουν μεγάλη ζήτηση- και μάλιστα με δέσμευση τιμής, δεν είναι εύκολο πράγμα στις μέρες μας. Και όμως τώρα η Nissan στην Ελλάδα προσφέρει το Juke, τόσο στις εκδόσεις DiG-T όσο και Full Hybrid με τα παραπάνω προνόμια, κάνοντας έτσι την απόκτησή τους ακόμα πιο εύκολη.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Juke ξεχωρίζει αμέσως για τον σπορτίφ και ευφάνταστο σχεδιασμό του αμαξώματος, με το μήκος των 4,2 μέτρων. Αντίστοιχα μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, όπου στα σημεία αναφοράς του και για τα δεδομένα των μικρών SUV, είναι η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Το μαλακό πλαστικό που καλύπτει τη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό κάνει τη διαφορά, ενώ συνολικά παραπέμπει σε SUV ανώτερης κατηγορίας. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η μεγάλη κι ευανάγνωστη οθόνη αφής των 8 ιντσών του infotainment και σίγουρα θα την βολευτεί ο οδηγός του ιαπωνικού SUV. Όσον αφορά τους χώρους των επιβατών, τέσσερα άτομα θα φιλοξενηθούν χωρίς καμία παραχώρηση, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 422 λίτρων στο αμιγώς βενζίνης και 354 λίτρα στο Hybrid.
Σχετικά με τους κινητήρες, ο αρχικός 1.0 DiG-T βενζίνης των 114 ίππων και 200 Nm ροπής, καλύπτει εύκολα τις όποιες ανάγκες μετακινήσεων, όχι μόνο τις αστικές αλλά και ταξίδια. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και η λειτουργία του είναι ραφιναρισμένη. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ. (86,4 ευρώ τέλη κυκλοφορίας) και μέση πραγματική κατανάλωση στα 7,2 λτ./100 χλμ. Επιπλέον, το Juke είναι ευχάριστο στην οδήγηση, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και με σίγουρο πάτημα.
Το Juke 1.0 DiG-T προσφέρεται σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού (Energy, Acenta, N-Connecta, N-Connecta Pack και Techna). Οι τιμές του ξεκινούν από 22.400 ευρώ για το βασικό μοντέλο και από 23.900 ευρώ το Juke Acenta με πολύ καλό εξοπλισμό. Σε αυτόν ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, cruise control, οθόνη αφής 8 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και κάμερα οπισθοπορείας.
Το νέο Juke Hybrid φέρει ορισμένες μικρές αλλαγές εξωτερικά προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η αεροδυναμική του απόδοση, αλλά και για να ξεχωρίζει από τα συμβατικά μοντέλα. Στο εσωτερικό οι διαφορές εντοπίζονται στον πίνακα οργάνων με τις επιπλέον ενδείξεις για το υβριδικό σύστημα.
Η κυριότερη διαφορά αφορά την Full Hybrid μονάδα κίνησης με τη συνδυαστική απόδοση των 145 ίππων. Αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.6 λτ. 94 PS και 148 Nm ροπής, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και 205 Nm ροπής, τη μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 20 PS, την μπαταρία 1,2 kWh και το αυτόματο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων. Το Juke Hybrid κινείται αρκετά σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην πόλη, εξοικονομώντας έτσι βενζίνη. Σε μεικτές συνθήκες καίει 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 114 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο) και προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ.
Το Juke Hybrid διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, τις N-Connecta, N-Connecta Pack και Techna. Από το πρώτο μοντέλο των 31.900 ευρώ ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος και -εκτός άλλων- διαθέτει προβολείς ομίχλης LED, οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, φιμέ πίσω παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ.