Τι καλύτερο από το να παίρνεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο και να ξέρεις ότι για μια 7ετία είσαι πλήρως καλυμμένος, αν ο μη γένοιτο του συμβεί κάτι; Πόσο δε μάλλον όταν πρόκειται για ένα δημοφιλές και καταξιωμένο μικρό SUV, όπως είναι το Kia Stonic.
Πιο αναλυτικά καλύπτεται από την ολοκληρωμένη εγγύηση «από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα» από τον ίδιο τον κατασκευαστή από την 1η ημέρα αγοράς και μέχρι το τέλος του 7ου έτους. Τα αντικείμενα που έχουν φυσιολογικά περιορισμένη διάρκεια ζωής και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από επτά χρόνια εγγύηση είναι η μπαταρία αρχικής τοποθέτησης (2 χρόνια) χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, το εργοστασιακό ηχοσύστημα και σύστημα πλοήγησης (3 χρόνια) με όριο τα 100.000 χλμ. (όποιο από τα δύο έρθει πρώτο) και το χρώμα (5 χρόνια) με όριο 150.000 χλμ. Αν για τον όποιο λόγο θέλετε να αποχωριστείτε το Stonic, η εγγύηση είναι μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη, οπότε αυξάνεται η μεταπωλητική του αξία. Μαζί με όλα τα παραπάνω, η Kia παρέχει και 5 χρόνια δωρεάν service.
Το Stonic αποτελεί παράλληλα από τα πιο προσιτά σε τιμή B-SUV της ελληνικής αγοράς, το οποίο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 17.840 ευρώ. Ποσό που αφορά την πρώτη έκδοση GL Inmotion με 6 αερόσακους, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες. Συνδυάζεται με τον 1.2 λτ. κινητήρα των 84 ίππων και των 118 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ., τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ.
Στην ίδια έκδοση GL Inmotion πωλείται το Stonic και με τον πιο αποδοτικό 1.000άρη turbo, στην τιμή των 19.340 ευρώ. Το μηχανικό αυτό σύνολο των 100 ίππων και 172 Nm ροπής εξασφαλίζει σαφώς καλύτερες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα, κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και CO2 122 γρ./χλμ.
Στην αμέσως επόμενη έκδοση GL Optimum περιλαμβάνονται επιπλέον αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω, cruise control, πίσω θύρα USB, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, κεντρικό υποβραχιόνιο, ζάντες αλουμινίου, φώτα LED και κάμερα οπισθοπορείας. Με αυτό το επίπεδο εξοπλισμού το Stonic 1.2 ξεκινά από 18.840 ευρώ και το 1.0 T-GDi 100 PS από 20.340 ευρώ. Επιπλέον διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο 7DCT (από 21.740 ευρώ), με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid (από 21.040 ευρώ) και το πιο δυνατό 1.0 T-GDi 120 PS 7DCT 48V Hybrid (από 23.240 ευρώ).
Πιο πλούσια έκδοση είναι η GLS Platinum, όπου ενσωματώνονται αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, έλεγχος τυφλών σημείων και πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Επιπλέον διαθέτει αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας φώτων, αυτόματο κλιματισμό, επιπλέον διακοσμητικά, μεγαλύτερες ζάντες, σκούρα πίσω παράθυρα, προβολείς ομίχλης και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες. Προσφέρεται μόνο με το 1.200άρι μοτέρ, στην τιμή των 20.340 ευρώ.
Το πιο σπορτίφ εικονιζόμενο Stonic GT-line ξεχωρίζει αμέσως εξωτερικά από τους διαφορετικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και ζάντες αλουμινίου και τα Full LED φώτα εμπρός. Στο εσωτερικό φέρει επενδύσεις καθισμάτων από συνθετικό δέρμα και ύφασμα, σπορ δερμάτινο τιμόνι, επένδυση ταμπλό τύπου carbon και σπορ μεταλλικά πεντάλ. Συνδυάζεται με τα μηχανικά σύνολα 1.0 T-GDi 100 PS (22.340 ευρώ), 1.0 T-GDi 100 PS 7DCT (23.740 ευρώ), 1.0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid (23.040 ευρώ) και 1.0 T-GDi 120 PS 7DCT 48V Hybrid (25.240 ευρώ).