Σε μερικούς έως πολλούς θα λέγαμε, η τιμή των 17.650 ευρώ για καινούργιο Toyota Corolla μοιάζει τη σημερινή εποχή λες και είναι ψέμα. Κάτι λογικό άλλωστε, αφού πλέον σε αυτά τα λεφτά και ακριβότερα πωλούνται μοντέλα από τη μικρή κατηγορία.
Το ποσό αυτό αφορά το Corolla 1.2 Turbo Live και το καθιστά το πιο οικονομικό σε τιμή μικρομεσαίο χάτσμπακ της αγοράς. Παρά το ότι πρόκειται για τη βασική έκδοση, από τον εξοπλισμό δεν λείπει κάτι το ουσιαστικό. Συγκεκριμένα διαθέτει 7 αερόσακους, τα συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης, ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα πολυμέσων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι, air condition, αυτόματη λειτουργία προβολέων και αισθητήρες φώτων. Ακόμα και η αμέσως επόμενη έκδοση Eco στις 18.900 ευρώ είναι πολύ προσιτή και επιπλέον εξοπλίζεται με κάμερα οπισθοπορείας, πιο σύγχρονο σύστημα πολυμέσων Toyota με οθόνη αφής 8 ιντσών και 6 ηχεία (αντί 4).
Καρδιά του αμιγώς βενζίνης Corolla αποτελεί ο 4κύλινδρος 1.200άρης turbo κινητήρας, των 116 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 185 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το Corolla Hatchback των 1.240 κιλών φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και η τελική του ταχύτητα σταματά στα 200 χλμ./ώρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο στη δοκιμή κατανάλωσε 8,0 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 141-151 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 98,7-105,7 ευρώ. Επίσης, το δημοφιλές μικρομεσαίο Toyota με την πολύ καλά στημένη ανεξάρτητη ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων πίσω και το γρήγορο τιμόνι με τις 2,65 στροφές από άκρη σε άκρη, είναι και ευχάριστο στην οδήγηση. Η γενικότερη αίσθηση που αφήνει το τουρμπάτο Corolla, είναι αυτή ενός καθόλα σπορτίφ μικρομεσαίου.
Δείτε ακόμα: Το Full Hybrid SUV με τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα
Όσον αφορά το εσωτερικό, δύο πράγματα κεντρίζουν αρχικά το ενδιαφέρον: το ένα είναι η οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και το άλλο, τα ποιοτικά, μαλακά σε υφή υλικά που χρησιμοποιούνται στο μεγαλύτερο μέρος των επιφανειών. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, όπως και η εργονομία, με αποτέλεσμα ο χρήσης να εξοικειώνεται γρήγορα με το αυτοκίνητο. Στον τομέα των χώρων, το 5θυρο Corolla δεν είναι από τα πιο άνετα μοντέλα της κατηγορίας στο πίσω κάθισμα. Το ίδιο ισχύει και για το πορτ μπαγκάζ των 361 λίτρων.