Όλοι θέλουν ένα αυτοκίνητο που να μην κάνει τσιγκουνιές σε χώρους, ποιότητα, εξοπλισμό, ασφάλεια και σε πολλούς άλλους τομείς, αλλά από την άλλη να μην στοιχίζει πολλά χρήματα στην αγορά και στη χρήση του. Ιδανικά αν δεν χρειαζόταν να εκταμιευτεί ένα μεγάλο κεφάλαιο για την απόκτησή του και να ξεχρεώνεται με λίγα λεφτά το μήνα, θα ήταν ακόμα καλύτερα.
Όπως ισχύει για το συγκεκριμένο μικρομεσαίο χάτσμπακ, το οποίο προσφέρεται από μόλις 169 ευρώ το μήνα, ή αν θέλετε με μια ημερήσια επιβάρυνση της τάξεως των περίπου 5,5 ευρώ. Η προσφορά αυτή ισχύει για το Skoda Scala Ambition 1.0 TSI 95 PS των 19.200 ευρώ. Αφορά περίοδο 36 μηνών, με τελευταία μεγάλη δόση του ποσού των 11.612 ευρώ. Με λίγα λεφτά παραπάνω, σίγουρα είναι καλύτερο το Scala με τον ισχυρότερο 1.0 TSI 110 PS, αφού κοστίζει μόνο 400 ευρώ επιπλέον (19.600 ευρώ). Επίσης, η χρηματοδότηση περιλαμβάνει και 3 χρόνια service. Στο τέλος της διάρκειας του προγράμματος ο πελάτης μπορεί να κρατήσει το αυτοκίνητο εξοφλώντας ή αναχρηματοδοτώντας την εγγυημένη αξία επαναγοράς, να αλλάξει το αυτοκίνητο με ένα καινούργιο ή να το επιστρέψει χωρίς καμία άλλη δέσμευση.
Παρά την πολύ οικονομική του τιμή, το Scala 1.0 TSI 95/110 PS Ambition, είναι πλήρως εξοπλισμένο και διαθέτει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Διατήρηση λωρίδας
- Οθόνη αφής 8,0 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Φώτα LED εμπρός – πίσω
- Προβολείς ομίχλης
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Scala ανήκουν και οι γενναιόδωροι χώροι του. Στο πίσω μέρος του εσωτερικού υπάρχει πολύς αέρας για το κεφάλι και τα πόδια, ενώ ένας τρίτος φιλοξενούμενος δεν θα στριμωχτεί. Επιπλέον, το πορτ μπαγκάζ με το μεγάλο άνοιγμα και τη χωρητικότητα των 467 λίτρων παραπέμπει σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο, και όχι σε μικρομεσαίο 5θυρο μήκους 4.362 χλστ. «Εκπτώσεις» δεν έχουν γίνει και σε ποιότητα, αφού ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό αποτελείται από αφρώδες υλικό, με τη Skoda να έχει δώσει τη δέουσα προσοχή στη συναρμογή και στο φινίρισμα. Τη συνολική εικόνα αναβαθμίζει η εύχρηστη και σύγχρονη οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.
Η άνεση είναι κυρίαρχο «συστατικό» του Scala και στο δρόμο. Άλλωστε, το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει στην οδήγηση είναι το ισοπεδωτικό φιλτράρισμα των διαφόρων ανωμαλιών του οδοστρώματος. Μαζί με το ελαφρύ τιμόνι, το Scala κάνει τη ζωή του χρήστη του πιο ξεκούραση στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις. Παράλληλα, το στιβαρό πλαίσιο (πλατφόρμα MQB-A0), μαζί με το μακρύ μεταξόνιο των 2.649 χλστ. και τις κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις, προσφέρουν πολύ καλή σταθερότητα στις ευθείες και στις στροφές.
Αναφορικά με τους κινητήρες, πρόκειται για 3κύλινδρους turbo με χωρητικότητα 999 κ.εκ. Ο βασικός αποδίδει 95 ίππους και 175 Nm ροπής, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,0 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο). Το ισχυρότερο των 110 ίππων και 200 Nm ροπής έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα του 6τάχυτου κιβωτίου (5άρι το 95 PS). Συν του ότι εξασφαλίζει ταχύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ/ώρα σε 10,1 δλ.), χωρίς να αλλάζουν η κατανάλωση και το CO2.