Οι αγοραστές είναι πλέον απαιτητικοί σε ότι και να αποκτήσουν, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο, όπου η δαπάνη είναι μεγάλη. Οι εποχές που πωλούνταν μοντέλα με «γυμνό» εξοπλισμό δεν υπάρχει, εν αντιθέσει μάλιστα αρκετά από τις πρώτες κιόλας εκδόσεις τους διαθέτουν κυριολεκτικά τα πάντα.
Μια τέτοια περίπτωση πληρέστατου αυτοκινήτου με όλα τα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, αποδοτικό κινητήρα με υβριδικό σύστημα και πολλές ακόμα παροχές, είναι το άρτι αφιχθέν ανανεωμένο Ford Fiesta. Οι αλλαγές που φέρει είναι αρκετές, τόσο σχεδιαστικές, όσο και σε αναβάθμιση της τεχνολογίας.
Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός του Fiesta περιλαμβάνει ένα καπό με περισσότερα νεύρα που αυξάνουν τον δυναμισμό του μοντέλου, ενώ το μπλε οβάλ σήμα της εταιρείας, από το χείλος του καπό, μετατοπίζεται στη μεγαλύτερη μάσκα. Με κομψή οριζόντια σχεδίαση, οι νέοι προβολείς LED, οι οποίοι είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, συμβάλουν καθοριστικά στην ενίσχυση του μοντέρνου σχεδιαστικού DNA του, σε συνδυασμό με τα νέα μαύρα πλαίσια των πίσω φώτων, τα νέα σχέδια ζαντών και τους νέους εξωτερικούς χρωματισμούς.
Στο εσωτερικό με την προσεγμένη ποιότητα, ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών διατίθεται τώρα και στο ανανεωμένο Fiesta (ανάλογα την έκδοση) επιτρέποντας την εξατομίκευση των πληροφοριών για πιο ξεκούραστα ταξίδια. Η γκάμα του νέου Ford Fiesta ξεκινά πλέον με την πλούσια έκδοση Titanium στην τιμή των 18.650 ευρώ, συνοδευόμενη με τον εξής εξοπλισμό:
- 7 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας
- Προσαρμοζόμενο cruise control
- Προβολείς LED
- Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας φώτων
- Αυτόματο κλιματισμό
- Δερμάτινο τιμόνι
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Την κίνηση της συγκεκριμένης έκδοσης αναλαμβάνει ο 3κύλινδρος turbo 1.0 λτ. EcoBoost με το 48V mild hybrid σύστημα. Αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής στις 1.400-4.500 σ.α.λ. (έως 210 Nm στις 1.750 σ.α.λ. με e-assist) και συνδυάζεται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το πολύ ευχάριστο στην οδήγηση Fiesta επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και φτάνει τα 200 χλμ./ώρα τελικής, με μεικτή κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο).