Τα υβριδικά αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης έχουν κατακλύσει την αγορά αυτοκινήτου και συναντώνται σε όλες τις κατηγορίες, από τα μίνι έως τα μεγάλα πολυτελείας. Η υβριδική τεχνολογία συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, ενώ παράλληλα ενισχύει τον κινητήρα με περισσότερη δύναμη, από τις πολύ χαμηλές στροφές.
Με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V διατίθεται για πρώτη φορά το νέο Hyundai i20, σε συνδυασμό με τα turbo μηχανικά σύνολα 1.0 T-GDi των 100 και 120 ίππων. To 48V Hybrid με τη μίζα / γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), υποστηρίζει τον κινητήρα κατά την επανεκκίνηση και στην επιτάχυνση με επιπλέον ισχύ 4-10 kW ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Η μπαταρία που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ φορτίζει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και μέσω της ανάκτησης ενέργειας. Επίσης, όταν το όχημα ρολάρει με χαμηλή ταχύτητα, η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται στα 30 χλμ./ώρα.
Πολύ συμφέρουσα επιλογή είναι η έκδοση 1.0 T-GDi 120 PS 48V Hybrid Exclusive, με τιμή που ξεκινά από τις 16.690 ευρώ και με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, εκτροπής λωρίδας, διατήρησης λωρίδας και εγκατάλειψης επιβάτη στο πίσω κάθισμα. Επιπλέον εξοπλίζεται με αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος κ.λπ.
Λίρα 100 είναι ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 998 κ.εκ. με την ισχύ των 120 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 172 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο με την ισορροπημένη λειτουργία εμφανίζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, είναι ελαστικό, διαθέτει γραμμική απόδοση και επιταχύνει γρήγορα το αμάξωμα των 1.090 κιλών. Το τυπικό στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 190 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Το δυνατό μοτέρ συνδυάζεται με ένα νέο και με πολύ καλή ακαμψία πλαίσιο, καθώς και με σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις. Η στιβαρότητα που επιδεικνύει και στο δρόμο το νέο i20 γίνεται άμεσα αντιληπτή από τον οδηγό, ο οποίος λαμβάνει θετική αίσθηση, ενώ εκτιμά ιδιαίτερα και το χαμηλό θόρυβο κύλισης, που ενισχύει την προσφερόμενη άνεση.
Στα πλεονεκτήματα του νέου Hyundai i20 ανήκουν και οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό του, δίνοντας την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Στο εμπρός και πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ενώ ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι είναι αρκετός ακόμα και για τους πιο ψηλούς. Ικανοποιητικό είναι το πορτ μπαγκάζ των 262 λίτρων, με τις πολύ πρακτικές ράγες για την τοποθέτηση της εταζέρας, όταν αυτή χρειαστεί να αφαιρεθεί.