To επί σειρά ετών δημοφιλές Toyota Corolla παρουσιάζεται πιο ολοκληρωμένο από ποτέ στην υπάρχουσα 12η γενιά του, αποτελώντας την πρώτη επιλογή στην κατηγορία του. Ειδικά το χάτσμπακ με την σπορτίφ εμφάνιση άλλαξε τελείως συγκριτικά με το συντηρητικό προφίλ των προκατόχων του, προσελκύοντας έτσι και το πιο νεανικό κοινό.
Στην κορυφή του ενδιαφέροντος βρίσκεται το Corolla Hybrid, γιατί είναι το πιο προσιτό σε τιμή full hybrid μικρομεσαίο αυτοκίνητο που διατίθεται στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα στην αρχική έκδοση Feel οι τιμές του ξεκινούν από τις 21.070 ευρώ, με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, προβολείς LED και αυτόματη λειτουργία προβολέων. Στάνταρ είναι ακόμα διζωνικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι κ.λπ. Με 900 ευρώ παραπάνω (21.970 ευρώ), η δεύτερη έκδοση Active περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου και έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων.
Το υβριδικό σύνολο των 1.8 λτ. ταιριάζει με επιτυχία τις σβέλτες επιδόσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Πιο αναλυτικά το μοτέρ βενζίνης των 90 ίππων και 142 Nm ροπής συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη, απόδοσης 72 ίππων και 163 Nm ροπής. Με τη συνδυαστική δύναμη των 122 ίππων και το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το Corolla επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Η Toyota ανακοινώνει 4,5 λτ./100 χλμ. και 102 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει ότι κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Το υβριδικό σύνολο κάνει παράλληλα πολύ ξεκούραστη την οδήγηση στην πόλη, όπου το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει εκατοντάδες μέτρα με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, μέσω της αυτοφορτιζόμενης μπαταρίας. Ο βενζινοκινητήρας στις περισσότερες των περιπτώσεων λειτουργεί αθόρυβα και μόνο κατά την πλήρη επιτάχυνση θα ακουστεί στην καμπίνα.
Στα θετικά γνωρίσματα του Corolla 1.8 Hybrid ανήκει και η πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και τις κατάλληλα ρυθμισμένες, ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις. Οι τελευταίες εξασφαλίζουν χαμηλό θόρυβο κύλισης, αμβλύνουν με επιτυχία τις ανωμαλίες των δρόμων και χαρίζουν πολύ καλή σταθερότητα στο αμάξωμα των 4.370 χλστ. μήκους και βάρους 1.285 κιλών. Εξοικείωση χρειάζεται το πεντάλ των φρένων με την τεχνητή αίσθηση, ωστόσο το τιμόνι έχει γρήγορη απόκριση (2,65 στροφές από άκρη σε άκρη).
Τις εντυπώσεις κερδίζει και το εσωτερικό του, τόσο από πλευράς σχεδιασμού, όσο και ποιότητας. Το παχύ αφρώδες πλαστικό που καλύπτει ολόκληρο το ταμπλό, η επένδυση από δερματίνη και οι ραφές συνθέτουν μια προσεγμένη εικόνα. Σε επίπεδο χώρων, το Corolla ικανοποιεί αλλά χωρίς περίσσιες ανέσεις τέσσερις επιβάτες, μαζί με τις αποσκευές τους (361 λίτρα). Όσοι θέλουν παραπάνω χώρους, τότε θα κοιτάξουν το σεντάν και το στέισον βάγκον (Touring Sports), με το μακρύτερο μεταξόνιο και το πορτ μπαγκάζ των 471 λτ. και 598 λτ. αντίστοιχα.