Από τα πρώτα χαρακτηριστικά ενός καινούργιου αυτοκινήτου που εξετάζει ο υποψήφιος αγοραστής, είναι η κατανάλωση καυσίμου. Ανέκαθεν ήταν κάτι που τον ενδιέφερε να μάθει, πόσο δε μάλλον που οι τιμές της βενζίνης βρίσκονται στα ύψη. Με πιο πρόσφατη μέση πανελλαδική τιμή στα 1,8 ευρώ το λίτρο, ένα μέσο αυτοκίνητο που καταναλώνει 7-8 λτ./100 χλμ. και ακόμα περισσότερα όταν κινείται στην πόλη, σημαίνει ότι κοστίζει τουλάχιστον 15 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Λύση για μείωση της δίψας των κινητήρων για βενζίνη, δίνουν τα υβριδικά σύνολα. Χρυσή τομή αποτελούν τα Full Hybrid γιατί είναι πιο αποδοτικά από τα Mild Hybrid και πωλούνται σε πολύ χαμηλότερες τιμές από τα Plug-in Hybrid. Μια νέα επιλογή φουλ υβριδικού SUV, το οποίο συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση με πρακτικότητα και σπορτίφ χαρακτηριστικά, είναι το Honda HR-V e:HEV.
Το τρίτης γενιάς ιαπωνικό SUV εμφανίζεται ολοκληρωτικά αναβαθμισμένο, γεγονός που γίνεται αμέσως ορατό εξωτερικά. Με μήκος 4.340 χιλιοστά εξυπηρετεί και στις αστικές μετακινήσεις, αφού δεν είναι πολύ μεγάλο, δηλαδή στα μέτρα ενός μικρομεσαίου χάτσμπακ. Τα ψηλά τοποθετημένα λεπτά φανάρια, η μεγάλη εξαγωνική μάσκα, ο αεραγωγός χαμηλά και το προτεταμένο ρύγχος κερδίζουν τα βλέμματα, όπως και τα νέα ενιαία φανάρια πίσω, μαζί με το τύπου κουπέ τελείωμα.
Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του νέου HR-V με τη μινιμάλ αισθητική και τις σπορτίφ πινελιές. Η Honda ελαχιστοποίησε τη χρήση διακοπτών και κουμπιών, κρατώντας στην κεντρική κονσόλα μόνο τους τρεις περιστροφικούς για τον κλιματισμό και στην 9άρα οθόνη τον αντίστοιχο για την ένταση της φωνής. Πρακτικά και όμορφα, χωρίς να λείπει ή να ενοχλεί κάτι τον οδηγό. Από πλευράς κατασκευής, τα πλαστικά είναι ως επί το πλείστον σκληρά, αλλά με εξαιρετική συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Όσο για τους χώρους, στο πίσω κάθισμα ακόμα και ψηλοί δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα. Την πρακτικότητα ενισχύουν το πολύ χαμηλό κεντρικό τούνελ και τα Magic Seats. Επίσης, τα 335 λίτρα του χώρου αποσκευών μπορεί να μην εντυπωσιάζουν ως νούμερο, στην πράξη όμως είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα και δεν χάνουν από πουθενά.
Το Full Hybrid σύστημα e:HEV του νέου Honda HR-V αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. 107 hp και 131 Nm ροπής και δύο ηλεκτροκινητήρες (ο ένας λειτουργεί ως γεννήτρια) με ισχύ 131 hp και 253 Nm. Ο βενζινοκινητήρας τροφοδοτεί τη γεννήτρια, παρέχοντας ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος με τη σειρά του, μεταδίδει την ενέργεια στους εμπρός τροχούς μέσω του κιβωτίου e-CVT. Σε συνθήκες πόλης όπου θα κινηθεί περισσότερο, ο ηλεκτροκινητήρας μαζί με την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία αναλαμβάνουν κυρίως την κίνηση, η κατανάλωση βρίσκεται κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. Ακόμα και η μεικτή των 5,6 λτ./100 χλμ. είναι χαμηλή, προς όφελος της τσέπης του οδηγού του. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα. Επίσης, με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Παρά την οικονομία που παρέχει σε βενζίνη, το νέο Honda HR-V δεν είναι ένα αδιάφορο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Η πολύ στιβαρή πλατφόρμα σε συνδυασμό με το μελετημένο σετάρισμα της ανάρτησης, συνθέτουν πολύ ποιοτικό οδηγικά αυτοκίνητο. Η απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος εντυπωσιάζει, όπως και η απουσία άτσαλων αντιδράσεων από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Το τιμόνι διατηρεί πολύ καλή αίσθηση και βάρος σε ευθείες και στροφές, όπου το νέο Honda HR-V η ανάρτηση κρατάει τις κλίσεις σε απολύτως λογικά επίπεδα και οι τροχοί πατάνε με σιγουριά.
Από πλευράς τιμών, αυτές ξεκινούν από 33.800 ευρώ. Σίγουρα δεν είναι λίγα λεφτά, όμως πρόκειται για ένα Full Hybrid μικρομεσαίο SUV με όλες τις ανέσεις και πλήρη στάνταρ εξοπλισμό από την αρχική έκδοση. Σε αυτή ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση αλλαγής και διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, οθόνη αφής 9 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματοι προβολείς, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών κ.λπ.