Η Honda έχει μακρόχρονη παράδοση στην αξιοπιστία και στην τεχνολογία των κινητήρων, οι οποίοι πλέον για την Ευρώπη είναι υβριδικοί. Πρόκειται για τους e:HEV με ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες.
Στη βάση της γκάμας της Ιαπωνικής μάρκας τοποθετείται το νέο Jazz e:HEV. Το υβριδικό του σύστημα αποτελείται από τον 1.5 i-VTEC απόδοσης 98 ίππων και 131 Nm ροπής και τους ηλεκτροκινητήρες των 109 ίππων και 253 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που εξασφαλίζουν είναι σβέλτες (0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ.), με την κατανάλωση να συγκρατείται σε χαμηλά επίπεδα (4,5 λτ./100 χλμ.). Επίσης, με εκπομπές CO2 102 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας.
Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, μέσω του κιβωτίου μιας σχέσης e-CVT, ενώ υπάρχουν 3 προγράμματα λειτουργίας: EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Πρακτικά, τα δυο πρώτα απασχολούν τον οδηγό στο 90% των περιπτώσεων και το τρίτο όταν βρίσκεται σε βουνό ή εθνική οδό. Ειδικά στην πόλη και σε χαμηλές ταχύτητες κινείται για αρκετές αποστάσεις με μόνο τη χρήση ρεύματος, εξοικονομώντας καύσιμο.
Εκτός από την οικονομία στη βενζίνη, ο οδηγός του Jazz θα το λατρέψει για την ευκολία που παρέχει στην οδήγηση. Οι μαζεμένες του διαστάσεις (μήκος 4.044 χλστ.), οι πολλές γυάλινες επιφάνειες και το υβριδικό σύνολο, κάνουν το χειρισμό του πολύ άνετο και ξεκούραστο. Ταυτόχρονα, οι ρυθμίσεις των αμορτισέρ εξασφαλίζουν «αναίμακτα» περάσματα από κατσαρά οδοστρώματα και υποδειγματικό έλεγχο του αμαξώματος, με μικρές κλίσεις και ήπιες αντιδράσεις.
Παρά τις μικρές εξωτερικές του διαστάσεις, η ευρυχωρία που παρέχει η καμπίνα του Jazz συγκρίνεται ακόμα και με αυτοκινήτων της μεσαίας κατηγορίας. Το εσωτερικό του διαθέτει αρκετό ωφέλιμο ύψος και αέρα για τα πόδια πίσω, ακόμα και για τους πιο ψηλούς. Τα 304 λίτρα του πορτμπαγκάζ, επίσης ικανοποιούν, συν μια βαθιά θήκη που υπάρχει κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, ενώ την πρακτικότητα ενισχύει και το σύστημα Magic Seats των πίσω καθισμάτων. Στα συν του Jazz ανήκουν ακόμα η πολύ καλή θέση οδήγησης και εργονομία, όπως και η στιβαρή συναρμογή των σκληρών πλαστικών. Επίσης, η ευχρηστία της οθόνης αφής των 9 ιντσών (από τη δεύτερη έκδοση Elegance) είναι εξαιρετική, όπως και αυτή του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 7 ιντσών.
Οι τιμές του νέου Honda Jazz ξεκινούν από 22.700 ευρώ στην πρώτη έκδοση Comfort, συνοδευόμενο με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει τα εξής:
- 10 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Διατήρηση λωρίδας
- Ειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα
- Αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας
- Adaptive Cruise Control
- Αυτόματο κλιματισμό
- Όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες
- 5 ιντσών Monitor Audio
- Αυτόματους προβολείς και υαλοκαθαριστήρες
- Θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά