Δεν προλαβαίνουν τις αλλαγές των τιμών στα αυτοκίνητα οι εταιρείες και κατά επέκταση οι πελάτες, αφού από τη μια μέρα στην άλλη μπορεί να έχουν ανέβει. Παλαιότερα υπήρχαν μικρές αυξήσεις σε λογικά πλαίσια όταν άλλαζε η χρονιά, ή το μοντέλο, συν του ότι ήταν διαθέσιμες εκπτώσεις, άτοκα χρηματοδοτικά προγράμματα και σημαντικές μειώσεις τιμών από την απόσυρση. Τώρα με κρατική επιδότηση 8.000 ευρώ επωφελούνται μόνο τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως είναι και το συγκεκριμένο, με τις ίδιες τιμές εδώ και σχεδόν τρία χρόνια!
Πρόκειται για το πολύ ξεχωριστό Honda e, το οποίο πωλείται στις ίδιες τιμές, με αυτές που είχαν ανακοινωθεί τον Ιούλιο του 2020! Μάλιστα, τώρα στοιχίζει λιγότερα λεφτά λόγω της μεγαλύτερης επιδότησης. Οι τιμές του ξεκινούν από 35.990 ευρώ στην έκδοση των 136 ίππων και από 38.990 ευρώ με τους 154 ίππους ή 27.990 και 30.990 ευρώ αντίστοιχα με το όφελος της επιδότησης (έναντι 30.186 και 34.274 ευρώ το 2020). Πρόσθετα το κέρδος αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ με απόσυρση (26.990/29.990 ευρώ), συν του ότι η Honda προσφέρει δώρο τον οικιακό φορτιστή Honda Power Charger.
Σχετικά με τον εξοπλισμό του Honda e, από την πρώτη έκδοση είναι υπερπλήρης. Διαθέτει 6 αερόσακους αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, δύο ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών, κάμερες αντί καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.λπ. Το Advance ενσωματώνει ακόμα πληροφόρηση τυφλού σημείου, παρακολούθηση κυκλοφορίας διασταυρώσεων, κεντρικό καθρέπτη με κάμερα, θερμαινόμενο τιμόνι, premium audio, σύστημα κάμερας πολλαπλών προβολών, υποβοήθηση παρκαρίσματος και θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ.
Όσον αφορά τους κινητήρες, στο αρχικό Honda e το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 136 ίππους και 315 Nm ροπής και επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ. Το Advance είναι πιο ισχυρό με 154 ίππους (ίδια ροπή) και 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. Ανεξαρτήτως έκδοσης η τροφοδοσία γίνεται μέσω μιας μπαταρίας χωρητικότητας 35,5 kWh, η οποία προσφέρει μεικτή εργοστασιακή αυτονομία 222 χλμ., με μέση κατανάλωση 17,2 kWh/100 χλμ. Για τη φόρτιση απαιτούνται 18,8 ώρες σε μια απλή οικιακή πρίζα 2,3 kW, 4,1 ώρες σε ταχυφορτιστή 6,6 kW ή 31 λεπτά (έως το 80%) σε DC 50 kW.
Το πολύ ξεχωριστό σχεδιαστικά Honda e διακρίνεται ακόμα για το υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό του, όπου τον κύριο λόγο έχουν οι πολλές οθόνες στο ταμπλό. Οι χώροι είναι αρκετοί για τέσσερις επιβάτες, όχι όμως και το μικρό πορτ μπαγκάζ των 171 λίτρων. Μεγάλο ατού του μικρού ηλεκτρικού Honda είναι η πολύ ευχάριστη οδική του συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, όπως επίσης και η άριστη ευελιξία του.