Νηστεία στη βενζίνη με το Kia Niro Hybrid

Η βενζίνη αποτελεί για χιλιάδες οδηγούς το βασικό καθημερινό έξοδο για να πάνε στη δουλειά και να καλύψουν τις όποιες μετακινήσεις ρουτίνας. Με τιμή λίτρου κοντά στα 1,9 ευρώ, ένα μέσο αυτοκίνητο που καίει στην πόλη περίπου 7-8 λτ./100 χλμ. και διανύει το μήνα 1.000 χιλιόμετρα, σημαίνει ότι κοστίζει στον χρήστη του 130 με 150 ευρώ.

Στην πόλη με 4,5 λτ./100 χλμ. 

Με το νέο φουλ υβριδικό Kia Niro HEV τα ποσά κατανάλωσης και κόστους πέφτουν κατακόρυφα, συν του ότι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων ενισχύει σε μεγάλο βαθμό την άνεση στην οδήγηση. Σε αστικές συνθήκες μπορεί και διανύει συνολικά αρκετές αποστάσεις με τη χρήση ρεύματος από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία, εξοικονομώντας έτσι πολύτιμη βενζίνη. Ταχύτητες μέχρι τα 60-70 χλμ./ώρα καλύπτονται ηλεκτρικά, ενώ υπό ευνοϊκές συνθήκες η μέγιστη ταχύτητα με ηλεκτροκίνηση φτάνει έως τα 120 χλμ./ώρα. Στην πράξη, το Niro HEV μπορεί εύκολα να πετύχει κατανάλωση κάτω από 4,5 λτ./100 χλμ., τα οποία τώρα ισοδυναμούν με μόλις 8,5 ευρώ/100 χλμ. Παράλληλα και σε μεικτές συνθήκες σημειώνει άκοπα μια τιμή της τάξεως των 5,3 λτ./100 χλμ. (10 ευρώ/100 χλμ.).

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.580
Κιβώτιο ταχυτήτων 6DCT
Συνδυαστική ισχύς (PS/σ.α.λ.) 141/5.700
Συνδυαστική ροπή (Nm/σ.α.λ.) 265/4.000
Ισχύς βενζινοκινητήρα (PS/σ.α.λ.) 105/5.700
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 144/4.000
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS) 44
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) 170
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 165
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 100
Βάρος (κιλά) 1.399

 

Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των ιόντων λιθίου των 1,32 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας των 44 ίππων και 170 Nm ροπής συνεργάζονται ιδανικά με το βενζινοκινητήρα των 105 ίππων και 144 Nm ροπής. Με τη συνδυαστική ισχύ των 141 ίππων και 265 Nm ροπής, συν το 6DCT κιβώτιο, το Kia Niro Hybrid προσφέρει παράλληλα και σβέλτες επιδόσεις, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Πρόσθετα τα προφίλ οδήγησης Eco και Sport είναι πολύ καλά σεταρισμένα, με το πρώτο να μεγιστοποιεί τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα και το δεύτερο να δίνει ένταση στη συνέργεια των δυο κινητήρων. Ταυτόχρονα ο οδηγός απολαμβάνει ένα πολύ καλά στημένο και άνετο στο δρόμο SUV, τόσο στην πόλη, όσο και σε συνθήκες ταξιδιού.

Ευρύχωρο και με πολύ καλή ποιότητα

Το νέο Kia Niro ξεχωρίζει και για τον ανατρεπτικό του σχεδιασμό εξωτερικά, ο οποίος κρύβει περίτεχνα το μήκος των 4.420 χλστ. Οι σχεδιαστικές και μηχανικοί εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο το αμάξωμα και εξασφάλισαν άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες ανεξαρτήτως αναστήματος, όπως και μεγάλο χώρο αποσκευών 451 λίτρων. Την προσεγμένη συνολικά εικόνα του εσωτερικό ενισχύει η πολύ καλή ποιότητα υλικών, συναρμογής και φινιρίσματος, όπως αρμόζει σε ένα σύγχρονο μικρομεσαίο SUV.

Φουλ εξοπλισμένο από τη βάση

Σχετικά με την τιμή του, αυτή ξεκινά από τις 33.690 ευρώ στην πρώτη έκδοση Dynamic. Ποσό λογικό για ένα τέτοιων διαστάσεων full hybrid C-SUV, το οποίο παράλληλα συνοδεύεται με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση, 5 χρόνια δωρεάν σέρβις και τον παρακάτω στάνταρ εξοπλισμό:

  • 8 αερόσακους
  • Αυτόματη πέδηση
  • Διατήρηση λωρίδας
  • Αυτόματη λειτουργία μεσαίων και μεγάλων φώτων
  • Οθόνη αφής 8 ιντσών
  • Διζωνικό κλιματισμό
  • Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες
  • Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
  • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
  • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών

Get it on Google Play Download on the App Store