Η υψηλή τιμή της βενζίνης σε συνδυασμό με τις αυξημένες απαιτήσεις σε καύσιμο των περισσότερων αυτοκινήτων που κινούνται καθημερινά στις πόλεις, συνεπάγονται μεγάλη οικονομική επιβάρυνση. Όταν για παράδειγμα ένα απλό μικρό ή μικρομεσαίο μοντέλο καίει γύρω στα 8 λτ./100 χλμ. σε αστικές διαδρομές και η βενζίνη στοιχίζει κοντά στα 1,8€/λτ., το έξοδο για κάθε 100 χιλιόμετρα είναι σχεδόν 14,5 ευρώ.
Χρυσή λύση για μεγάλη οικονομία σε βενζίνη μαζί με άνεση στην οδήγηση και δυναμικές επιδόσεις συν ηλεκτρική κίνηση, αποτελεί το νέο Kia Niro Hybrid. Προσφέρει όλα όσα θέλει κανείς από ένα καινούργιο μικρομεσαίο SUV και ακόμα περισσότερα.
Κάτω από 4,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη
Οι περισσότεροι οδηγοί διανύουν καθημερινά αρκετά χιλιόμετρα στις πόλεις, όπου οι χαμηλές ταχύτητες και το συνεχόμενο «σταμάτα – ξεκίνα» εκτινάσσουν την κατανάλωση καυσίμου. Αντίθετα με ότι ισχύει με τα συμβατικά αυτοκίνητα, το υβριδικό Kia Niro HEV καταναλώνει λιγότερη βενζίνη σε αστικό περιβάλλον, αφού μέχρι τα 60-70 χλμ./ώρα, και αναλόγως φορτίου γκαζιού/ενέργειας μπαταρίας κινείται μόνο με το ρεύμα. Έτσι μπορεί να πετύχει κατανάλωση λιγότερη από 4,5 λτ./100 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας με τα 43,5 άλογα και τα 170 Nm ροπής αντλεί ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,32 kWh. Μαζί με τον 1.6 GDI βενζινοκινητήρα των 105 ίππων και 147 Nm ροπής (συνδυαστική απόδοση 141 ίππων και 265 Nm ροπής) και το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το Niro HEV επιτυγχάνει και γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα). Πολύ χαμηλή είναι και η πραγματική μεικτή κατανάλωση των 5,3 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 από 100 γρ./χλμ., δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας.
Άνετο και σίγουρο στο δρόμο
Τα πρώτα στοιχεία που αντιλαμβάνεται ο οδηγός του Kia Niro HEV στο δρόμο, είναι ο πολύ καλός συνδυασμός μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Στοιχεία που αποδίδονται στο ταίριασμα της τρίτης γενιάς πλατφόρμας «K» με την υψηλότερη ακαμψία μαζί με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και την προσεγμένη ηχομόνωση. Το φουλ υβριδικό Niro φιλτράρει αποτελεσματικά την πλειονότητα των ανωμαλιών του οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας ξεκούραστες μετακινήσεις. Το εμπρός μέρος «ακούει» στις εντολές του τιμονιού δίχως να υποκύπτει σε αιτιάσεις υποστροφής, ενώ και το πίσω παραμένει προσηλωμένο στην επαφή του με το οδόστρωμα. Το τιμόνι είναι άμεσο και τα φρένα έχουν εξαιρετική αίσθηση στο πεντάλ, άμεση απόκριση και σεμιναριακή συνεργασία με την ανάκτηση ενέργειας.
Μοντέρνο, ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό
Το ξεχωριστού σχεδιασμού Kia Niro, διαθέτει αντίστοιχα και πολύ μοντέρνο εσωτερικό, με όλα τα κομφόρ και τις ανέσεις. Το ενιαίο πάνελ πίνακα οργάνων και infotainment ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά, ειδικά από τη δεύτερη έκδοση Titanium και πάνω με τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών εκάστη. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην κατασκευή του εσωτερικού, όπου έχει γίνει χρήση μαλακών υλικών με πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα σε κάθε επιφάνεια. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η ευρυχωρία που παρέχει η καμπίνα του υβριδικού Kia Niro. Στο πίσω κάθισμα ακόμα και οι πιο ψηλοί θα χωρέσουν χωρίς παραχωρήσεις, αφού παρέχει μπόλικο αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, συν αρκετό ωφέλιμο πλάτος. Αρκετός είναι με τη σειρά του και ο χώρος αποσκευών των 451 λίτρων.
Από 33.690 ευρώ
Το νέο Kia Niro HEV παρόλη την πληρότητά του προσφέρεται στην ανταγωνιστική τιμή των 33.690 ευρώ. Επιπλέον ο κάτοχός του απολαμβάνει την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση της Kia, συν 5 χρόνια δωρεάν service. Όσο για τον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν τα εξής: 8 αερόσακοι • Αυτόματη έκτακτη πέδηση • Διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας • Αυτόματα μεσαία και μεγάλα φώτα • Infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών • Διζωνικός κλιματισμός • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Κάμερα οπισθοπορείας • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.