Αυτόματα με 16.000-20.000 ευρώ «καίνε» 2 ευρώ/100 χλμ.

  • hyundai-inster-gear-level
  • BYD-DOLPHIN-SURF_EXTERIOR-(4)
  • BYD-DOLPHIN-SURF_EXTERIOR-(3)
  • BYD-DOLPHIN-SURF_INTERIOR-(2)
  • 2025_BYD_DOLPHIN-SURF_DETAIL_031
  • BYD DOLPHIN SURF_INTERIOR (7)
  • Hyundai Inster 115 PS (4)
  • Hyundai Inster 115 PS (40)
  • Hyundai Inster 115 PS (23)
  • Hyundai Inster 115 PS (22)
  • Hyundai-Inster-luggage
  • Leapmotor T03 (1)
  • Leapmotor T03 (2)
  • Leapmotor T03 (6)
  • Leapmotor T03 (3)
  • Leapmotor T03 (5)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/hyundai-inster-gear-level.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BYD-DOLPHIN-SURF_EXTERIOR-4-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BYD-DOLPHIN-SURF_EXTERIOR-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BYD-DOLPHIN-SURF_INTERIOR-2-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/2025_BYD_DOLPHIN-SURF_DETAIL_031.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BYD-DOLPHIN-SURF_INTERIOR-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Hyundai-Inster-115-PS-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Hyundai-Inster-115-PS-40.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Hyundai-Inster-115-PS-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Hyundai-Inster-115-PS-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/04/Hyundai-Inster-luggage.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Leapmotor-T03-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Leapmotor-T03-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Leapmotor-T03-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Leapmotor-T03-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Leapmotor-T03-5.jpg

Το κόστος καυσίμου είναι το σημαντικότερο έξοδο για κάθε όχημα, ειδικά όταν διαθέτει κινητήρα αμιγώς βενζίνης. Με τρέχουσα μέση τιμή 95άρας αμόλυβδης στα 1,75€/λτ. και μεικτή κατανάλωση της τάξεως των 7 λτ./100 χλμ. για ένα μικρό αμάξι, τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν 12 ευρώ. Νούμερα που ανεβαίνουν σημαντικά, όταν τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται εντός αστικού περιβάλλοντος σε μποτιλιαρισμένους δρόμους. Ωστόσο, υπάρχει η εναλλακτική του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου με πολύ χαμηλότερο κόστος για ρεύμα. Ιδανικά για την πόλη είναι τα τρία πιο οικονομικά μικρά 5θυρα μοντέλα που σας παρουσιάζουμε παρακάτω, τα οποία «καίνε» κοντά στα 2-3 ευρώ για κάθε 100 χλμ. (με τιμή οικιακής kWh 0,20 ευρώ και όλες τις εξτρά χρεώσεις).

BYD Dolphin Surf

Το νεότερο και μικρότερο μοντέλο της BYD που λανσαρίστηκε πρόσφατα είναι το μικρό χάτσμπακ Dolphin Surf. Στην εισαγωγική έκδοση Active 30 kWh κοστίζει από 17.290 ευρώ, τιμή που συμπεριλαμβάνει το Electric Bonus των 500 ευρώ από την BYD και τις 3.000 ευρώ από την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Με μήκος 3.990 χλστ., πλάτος 1.720 χλστ. και ύψος 1.590 χλστ. τοποθετείται στην καρδιά των supermini. Το εσωτερικό του σε αντίθεση με το εξωτερικό είναι πιο ήπιων τόνων σχεδιαστικά, ενώ από πλευράς κατασκευής τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι μεν σκληρά αλλά η γενικότερη συναρμογή είναι καλή. Από πλευράς χώρων και σε συνδυασμό με τα 2,5 μέτρα μεταξονίου και τη διαμόρφωση της οροφής, παρουσιάζει ευρύχωρο εσωτερικό για 4 επιβάτες με ύψος άνω των 1,8 μ. Το πορτμπαγκάζ των 308 λίτρων δεν εντυπωσιάζει, αφού είναι μικρότερο από άλλων αυτοκινήτων μήκους 4 μέτρων. Η βασική έκδοση Active συνδυάζει την μπαταρία των 30 kWh με κινητήρα απόδοσης 89 ίππων και 175 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. και τελική 150 χλμ./ώρα. Η μέγιστη αυτονομία στην πόλη φτάνει τα 356 χλμ. ή 220 χλμ. συνδυαστική, με κατανάλωση 9,9 kWh/100 χλμ. και 15,5 kWh/100 χλμ. αντίστοιχα (εργοστασιακές μετρήσεις).

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη αφής 10,1 ιντσών με πλοήγηση, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, χειροκίνητος κλιματισμός, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, τιμόνι και καθίσματα επενδυμένα με δερματίνη και οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες. Στην τιμή περιλαμβάνεται η μεταλλική βαφή Lime Green. Εγγυήσεις: 6 ετών/150.000 χλμ., 8 ετών/200.000 χλμ. για την μπαταρία, 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

Hyundai Inster

Το Hyundai Inster προσφέρεται τώρα από 19.390 ευρώ, τιμή που περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» και το Hyundai Green Bonus των 2.600 ευρώ. Αφορά το Inster Style 97 PS 42 kWh, το οποίο μέσω του Hyundai Leasing διατίθεται με ποσό 259 ευρώ. Το «παιχνιδιάρικο» σε εξωτερικό σχεδιασμό Inster, έχει μήκος 3.825 χλστ., πλάτος 1.610 χλστ., ύψος 1.575 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. Ευχάριστο σχεδιαστικά είναι και το εσωτερικό του, όπως επίσης πρακτικό και γεροδεμένο. Οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι αρκετοί και για τους πιο ψηλούς, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 280 λίτρα. Το ηλεκτρικό μοτέρ με τη μέγιστη ισχύ των 97 ίππων και 147 Nm ροπής εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 42 kWh εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 473 χλμ. στην πόλη ή 327 χλμ. συνδυαστική με κατανάλωση 14,3 kWh/100 χλμ.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών, πλοήγηση, Hyundai BlueLink, αυτόματος κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί. Εγγυήσεις: 5 έτη χωρίς όριο χιλιομέτρων, 8 έτη ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Leapmotor T03

Το πιο προσιτό σε τιμή αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι το Leapmotor T03 στην τιμή των 15.900 ευρώ με την προωθητική ενέργεια λιανικής 1.000 ευρώ και κρατική επιδότηση 3.000 ευρώ μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Το Leapmotor T03 με το μίνι αμάξωμα των 3.620 χλστ. μήκους, 1.652 χλστ. πλάτους, 1.577 χλστ. ύψους και το μεταξόνιο των 2.400 χιλιοστών παρέχει ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 210 λίτρων είναι μικρό. Το εσωτερικό του αποσπά πολύ θετικές κριτικές για την ποιότητα κατασκευής του, όπως και για τον πλούσιο εξοπλισμό. Το Leapmotor T03 κινεί ένα μοτέρ ισχύος 95 ίππων και 158 Nm ροπής, το οποίο επιταχύνει το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 130 χλμ./ώρα. Ενσωματώνει μπαταρία 37,3 kWh και παρέχει αυτονομία έως 395 χλμ. στην πόλη ή έως 265 χλμ. σε μεικτό κύκλο με κατανάλωση 16,3 kWh/100 χλμ.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, ανίχνευση τυφλού σημείου, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, πίνακας οργάνων 8 ιντσών, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, πλοήγηση, γυάλινη ηλιοροφή με ηλεκτρικό σκίαστρο, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, απομακρυσμένος έλεγχος λειτουργιών μέσω του smartphone, Adaptive Cruise Control, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Εγγυήσεις: 5 έτη για τα μηχανικά μέρη, 8 έτη για την μπαταρία και  5 χρόνια οδική βοήθεια.

Get it on Google Play Download on the App Store