Η Kia εκπροσωπείται επάξια στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV με το Stonic, το οποίο διαγράφει μια πολύ επιτυχημένη πορεία και στην ελληνική αγορά. Γεγονός που έχουν συμβάλλει και οι πολύ ανταγωνιστικές του τιμές, αφού κοστίζει λιγότερα λεφτά από άλλα B-SUV. Συγκεκριμένα οι 18.340 ευρώ που ξεκινά το 1.2 84 PS GL Inmotion είναι η χαμηλότερη της κατηγορίας, ενώ το ίδιο ισχύει και για το 1.0 T-GDI 100 PS 7DCT.
Το εν λόγω μοντέλο στοιχίζει από 21.240 ευρώ, ποσό χαμηλότερο από οποιοδήποτε άλλο B-SUV με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μάλιστα με ένα σύγχρονο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Οι εναλλαγές των ταχυτήτων γίνονται με πολύ ομαλό τρόπο, ενώ οι στροφές που πραγματοποιούνται εξαρτώνται από την επιλογή του επιλογή του προφίλ οδήγησης (Eco, Normal και Sport) μέσω του μπουτόν «Drive Mode». Καταλληλότερο για τις περισσότερες περιπτώσεις είναι το «Normal», γιατί ο οδηγός έχει στη διάθεσή του την κατάλληλη δύναμη και τα ανεβάσματα – κατεβάσματα πραγματοποιούνται ομαλά και στις κατάλληλες στροφές. Επιπλέον υπάρχει και δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας με τη μετακίνηση του λεβιέ. Το ταίριασμα με τον 1.0 T-GDI κινητήρα είναι πολύ ισορροπημένο, μιας και το μοτέρ των 100 ίππων και 172 Nm ροπής διαθέτει την απαιτούμενη δύναμη και μεταφέρει στον οδηγό την αίσθηση ότι «κρύβει» άλογα. Το βάρους 1.230 κιλών Stonic επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 180 χλμ./ώρα τελικής, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ.
Το αυτόματο Stonic κερδίζει τις εντυπώσεις και στο δρόμο, γιατί είναι ευέλικτο, εύκολο στην οδήγηση και εμπνέει σιγουριά. Ο συνδυασμός των μικρών διαστάσεων (μήκος 4.140 χλστ.), της υπερυψωμένης θέσης οδήγησης, του εύρωστου κινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, το κάνουν ξεκούραστο. Γεγονός που συμβάλλουν με τη σειρά τους το άμεσο τιμόνι με τις 2,52 στροφές από άκρη σε άκρη και οι αναρτήσεις με την κατάλληλη ρύθμιση, που κοντρολάρουν αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος και δεν κουράζουν τους επιβάτες.
Άλλωστε ο οδηγός και ο συνοδηγός νιώθουν ευχάριστα στο εσωτερικό του Stonic με τον απλό και λειτουργικό σχεδιασμό. Λίγα αλλά απαραίτητα χειριστήρια (π.χ. για τον κλιματισμό), εύχρηστη οθόνη 8 ιντσών για το infotainment και αρκετές θήκες μια μικροαντικείμενα. Στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια είναι επαρκής, ενώ όλοι κάθονται πιο ψηλά από ένα κλασικό χάτσμπακ, λόγω και του μεγαλύτερου ύψους από το έδαφος των 165 χιλιοστών με ζάντες 15 ιντσών ή 183 χιλιοστών με 17άρες ζάντες. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 352 λίτρων και διαθέτει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα χωρίς προεξοχές.
Σχετικά με τον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης GL Inmotion ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι • Οθόνη 8 ιντσών • Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων • Air condition • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι/θερμαινόμενοι καθρέπτες. Επιπλέον κάθε Stonic συνοδεύεται με 5 χρόνια δωρεάν service, μαζί με 7 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.