Η οδήγηση και ειδικά στην πόλη με τις επιβαρυμένες συνθήκες κίνησης, είναι μαρτύριο, αφού ακόμα και κοντινές αποστάσεις μπορούν να γίνουν πολύωρες. Η συνεχής ενασχόληση με τις εναλλαγές των ταχυτήτων και ιδιαίτερα με το πάτημα του πεντάλ του συμπλέκτη (αν είναι και βαρύ ακόμα χειρότερα), εξαντλούν τον οδηγό.
Τη λύση για όσους θέλουν να μετακινούνται πιο ξεκούραστα στην πόλη αλλά και εκτός αυτής, δίχως όμως να νιώθουν αποκομμένοι από την οδήγηση, τη δίνουν τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών. Οι περισσότεροι θα σκεφτείτε αμέσως υψηλές τιμές αγοράς για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το οποίο παράλληλα θα είναι άνετο, φουλ εξοπλισμένο και με αποδοτικό turbo κινητήρα.
Και όμως η Hyundai προσφέρει όλα τα παραπάνω ζητούμενα και πολλά ακόμα στην τιμή των 16.590 ευρώ, με το νέο i20 1.0 T-GDi 100 hp 7DCT Exlusive. Καταρχήν, ο εξοπλισμός είναι φουλ σε όλα τα επίπεδα και περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεσαίας/υψηλής σκάλας φώτων, κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος με μπουτόν απενεργοποίησης, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής Display Audio 8 ιντσών. Στάνταρ είναι ακόμα air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες και δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων. Επιπλέον, ο κάτοχος του νέου i20 απολαμβάνει και άλλα προνόμια, όπως είναι 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και από 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια, ετήσιο τεχνικό έλεγχο και εγγύηση βαφής.
Πέρα από τον υπερπλήρη εξοπλισμό και την άκρως ανταγωνιστική του τιμή, το i20 διαθέτει και ένα πολύ αξιόλογο 1.000άρι turbo μηχανικό σύνολο, με ισχύ 100 ίππων στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και ροπή 172 Nm στις 1.500-4.0000 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ ξεχωρίζει αρχικά για την ομαλή και μεστή λειτουργία του, μιας και οι κραδασμοί είναι ελάχιστοι, ενώ ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα είναι αμελητέος. Το 7άρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο συνεργάζεται με τα προγράμματα λειτουργίας Eco, Comfort και Sport και αναλόγως διαχειρίζεται τη δύναμη του κινητήρα και τις στροφές που γίνονται οι αλλαγές. Πρόσθετα δίνεται η δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών με τη μετακίνηση του επιλογέα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα σχέσης. Σύμφωνα με τη Hyundai, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Στα πολύ θετικά γνωρίσματα του νέου i20 1.0 T-GDi 100 PS 7DCT, ανήκει ακόμα η πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, συνδυάζοντας με επιτυχία το σίγουρο πάτημα με το χαμηλό θόρυβο κύλισης. Μαζί με τη στιβαρότητα του πλαισίου και της όλης κατασκευής, το νέο i20 μόνο μικρό αυτοκίνητο δεν θυμίζει. Σε αυτό συμβάλλει και η ευρυχωρία της καμπίνας, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (352 λτ.). Την εικόνα μεγαλύτερου αυτοκινήτου ενισχύει με τη σειρά του και το digital εσωτερικό, με την οθόνη των 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων.