Οι τιμές πολλών νέων αυτοκινήτων έχουν ανέβει σημαντικά το τελευταίο χρονικό διάστημα, με αυξήσεις που μετρούν έως και αρκετές χιλιάδες ευρώ, ακόμα και σε μοντέλα που ήταν πριν φθηνά. Για παράδειγμα μίνι και μικρά σε απλές εκδόσεις έχουν φτάσει κοστίζουν 15.000 και 20.000 ευρώ αντίστοιχα, χωρίς να έχουν δεχτεί κάποια αναβάθμιση.
Με ένα καλό ψάξιμο θα βρει κανείς κάποια ελάχιστα που πωλούνται τώρα σε πολύ προσιτές τιμές. Όπως ισχύει για το συγκεκριμένο, το οποίο είναι το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα και μάλιστα με υβριδική τεχνολογία. Πρόκειται για το πολύ δημοφιλές Fiat Panda 1.0 Hybrid, με τιμή εκκίνησης τις μόλις 12.527 ευρώ.
Στον εξοπλισμό του ανήκουν τα απαραίτητα, όπως είναι 4 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, air condition, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση και ρύθμιση σε ύψος. Με 400 ευρώ επιπλέον, το πακέτο Tech Street περιλαμβάνει ραδιόφωνο με οθόνη 5 ιντσών, DAB, USB, Bluetooth και χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι. Το City Life παραμένει οικονομικό (13.777 ευρώ) και ενσωματώνει στάνταρ την οθόνη των 5 ιντσών, ασημί στιλιζαρισμένες ζάντες 15 ιντσών, καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος, μαύρο φινίρισμα σε προφυλακτήρες, πλευρικά προστατευτικά και μπάρες οροφής.
Το Panda διαθέτει παράλληλα Crossover χαρακτηριστικά, όπως είναι η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και η πιο υπερυψωμένη θέση οδήγησης. Πολύ βολικός είναι και ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας των ταχυτήτων, αν και το φαρδύ εμπρός κεντρικό τούνελ μπορεί να μη διευκολύνει τους πιο ψηλούς και εύσωμους. Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις (μήκος 3.686 χλστ.), το Panda παρέχει καλούς χώρους για τέσσερις επιβάτες και επαρκές πορτ μπαγκάζ 225 λίτρων με μεγάλο άνοιγμα.
Στα θετικά γνωρίσματα του μίνι Fiat ανήκει ο νέος 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης κινητήρας με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Το μηχανικό αυτό σύνολο με την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία αποδίδει 70 ίππους και 92 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα πολύ εύχρηστο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το Panda Hybrid επιταχύνει σβέλτα στην πόλη (0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ.), όπου άλλωστε θα διανύσει σχεδόν όλα τα χιλιόμετρα. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 111 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο. Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή κατά τη διάρκεια της δοκιμής βρέθηκε στα 6,6 λτ./100 χλμ.