Ο χώρος της αυτοκίνησης έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια, λόγω της εφαρμογής νέων τεχνολογιών και κανονισμών ασφαλείας (π.χ. GSR2), των διαφόρων συγκυριών (π.χ. πανδημία, έλλειψη ημιαγωγών, πόλεμος στην Ουκρανία) και της ανάπτυξης του εξηλεκτρισμού. Παράλληλα, βασικές εκδόσεις δεν υπάρχουν πλέον όπως τις γνωρίζαμε παλαιότερα, ακόμα και από τη μικρότερη κατηγορία των μίνι μοντέλων.
Όλα αυτά τα γεγονότα έχουν παρασύρει τις τιμές προς τα πάνω, με αποτέλεσμα να απαιτούνται τουλάχιστον 18.000-20.000 ευρώ για ένα καινούργιο αυτοκίνητο πόλης. Παρόλα αυτά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις με πιο βατά ποσά, όπως ισχύει για το ανανεωμένο Hyundai i10 Model Year 2025, καθώς πετυχαίνει τον καλύτερο συνδυασμό εξοπλισμού και χώρων σε προσιτή τιμή, ενώ τα γενικότερα χαρακτηριστικά του είναι πολύ κοντά στα supermini.
Συγκεκριμένα, στην εισαγωγική έκδοση i10 1.0 MPi 67 PS Style προσφέρεται από 16.690 ευρώ, τιμή που είναι από τις χαμηλότερες στα mini και μάλιστα με εξοπλισμό που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα μεγαλύτερα αμάξια. Πρόσθετη αξία στον πελάτη δίνει η και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση για απεριόριστα χιλιόμετρα. Για την ενίσχυση της ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού φροντίζουν οι 6 αερόσακοι και τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα.
Στο «μενού» της έκδοσης Style περιλαμβάνονται ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με κεντρική οθόνη TFT 4,2 ιντσών, το infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, πλοήγηση και σύνδεση με Android Auto και Apple CarPlay, κάμερα οπισθοπορείας, Βluetooth και θύρες USB. Επίσης, διαθέτει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Μαζί με όλα αυτά προσθέστε και το Hyundai BlueLink για έλεγχο λειτουργιών του οχήματος εξ αποστάσεως μέσω του smartphone.
Το νέο Hyundai i10 εκτός από το ότι είναι φουλ εξοπλισμένο από τη βάση, ξεχωρίζει και για την ευρυχωρία στο εσωτερικό του, παρά το κόμπακτ αμάξωμα με το μήκος των 2.670 χιλιοστών. Ψηλός οδηγός και επίσης ψηλός επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα χωρέσουν λες και βρίσκονται σε αμάξι μήκους άνω των 4 μέτρων. Μεγάλο για τα δεδομένα των μίνι είναι και το πορτ μπαγκάζ των 252 λίτρων, φτάνοντας έως και τα 1.050 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Στα σημεία αναφοράς του εσωτερικού του i30 ανήκει η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με τα ανθεκτικά και γεροδεμένα πλαστικά. Παράλληλα, ο οδηγός θα βολευτεί το αναπαυτικό κάθισμα και θα εξοικειωθεί γρήγορα με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων, όπως και με το μενού της 8άρας οθόνης.
Αρχικός κινητήρας για το Hyundai i10 είναι ο γνωστός 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.000άρης. Αποδίδει 63 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 92 Nm στις 3.750 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με ένα σφιχτής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Για τις καθημερινές αστικές διαδρομές ρουτίνας, το μηχανικό αυτό σύνολο εξυπηρετεί μια χαρά, αφού έχει το απαιτούμενο νεύρο και κυρίως, παρουσιάζει χαμηλή -εργοστασιακή- κατανάλωση (4,8 λτ./100 χλμ.). Επίσης, με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και εξασφαλίζει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο καθημερινά. Το i10 έχει έναν ακόμα κρυφό «άσσο», που έχει να κάνει με το πολύ καλό πάτημά του στο δρόμο. Καταρχήν εκτιμάται δεόντως ο πολύ αποτελεσματικός τρόπος που οι αναρτήσεις φιλτράρουν τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων. Συνολικά το αυτοκίνητο μεταφέρει μια στιβαρή αίσθηση στον οδηγό, ο οποίος δεν θα το αποχωρίζεται ακόμα και για τις πιο κοντινές αποστάσεις στην πόλη.