Όταν ψάχνει ο ενδιαφερόμενος πελάτης για ένα νέο αυτοκίνητο, το εξετάζει σε πολλούς τομείς μέχρι να πάρει την τελική απόφαση. Υπάρχουν αυτοί που έχουν να κάνουν με τον σχεδιασμό, τους χώρους, την ποιότητα, την τιμή, την κατανάλωση κ.λπ. Κάποια όμως πράγματα δεν φαίνονται ή πιάνονται, όπως είναι η αξιοπιστία. Εδώ σημαντικό ρόλο παίζει η παράδοση που έχει η μάρκα και από έρευνες που πραγματοποιούνται από μεγάλους οργανισμούς, όπως και η καταγωγή του.
Για παράδειγμα τα ιαπωνικά αυτοκίνητα βρίσκονται χρόνια ψηλά στην κατάταξη. Ωστόσο, για κάποιους δεν φτάνει να είναι η μάρκα ιαπωνική, αλλά να φτιάχνεται και το αυτοκίνητο στην Ιαπωνία. Ποιο είναι όμως το φθηνότερο «Made in Japan» αυτοκίνητο που πωλείται στην Ελλάδα και είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο; Η απάντηση έρχεται από τη Suzuki και συγκεκριμένα πρόκειται για το μίνι SUV Suzuki Ignis, το οποίο στην εισαγωγική έκδοση 1.2 Hybrid 83 PS GL διατίθεται στην τιμή των 16.630 ευρώ. Υπάρχει και το τετρακίνητο από 18.230 ευρώ, τιμή που το καθιστά το πιο προσιτό 4×4 της αγοράς και μάλιστα αρκετά ικανό εκτός δρόμου.
Στον στάνταρ εξοπλισμό της πιο οικονομικής έκοσης GL περιλαμβάνονται τα απαραίτητα στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων όπως: 6 αερόσακοι, προβολείς LED, προβολείς ομίχλης, αυτόματη λειτουργία φώτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ηλεκτρικοί καθρέπτες και ράδιο CD/MP3. Με επιπλέον 1.500 ευρώ (18.130 ευρώ) που πωλείται το Ignis στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού GL+ διαθέτει πρόσθετα τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, θερμαινόμενους καθρέπτες, συρόμενο πίσω κάθισμα, ράγες οροφής και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Το Suzuki Ignis αποτελεί το μοναδικό ultra compact SUV, αφού με συνολικό ύψος 1.605 χλστ. έχει αρκετά περισσότερο μπόι από τα κλασικά μίνι και μικρά χάτσμπακ, συν του ότι διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 180 χλστ. (175 χλστ. το Vitara). Γεγονός που σε συνδυασμό με τα ψηλά τοποθετημένα καθίσματα και το κάθετο άνοιγμα των θυρών, διευκολύνει πάρα πολύ την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών. Κάτι ακόμα που δεν του φαίνεται και αφήνει άφωνους όσους μπαίνουν στο εσωτερικό του και ειδικά αυτούς που κάθονται στο πίσω κάθισμα, είναι ο πολύς αέρας για τα πόδια, με αποτέλεσμα να χωρά εύκολα και ψηλούς. Πρόσθετα, το πίσω συρόμενο κάθισμα κατά 165 χιλιοστά βελτιώνει θεαματικά την πρακτικότητα και μεγαλώνει με απλές κινήσεις τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από τα 260 λίτρα στα 514 λίτρα (1.100 λίτρα με πεσμένα τα πίσω καθίσματα).
Την κίνηση του Suzuki Ignis αναλαμβάνει αποκλειστικά το 1.200άρι 4κύλινδρο Dualjet μηχανικό σύνολο με την ισχύ των 83 ίππων και 107 Nm. Με τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος 12V βελτιώνεται η ελαστικότητα του μοτέρ και μειώνονται οι απαιτήσεις σε βενζίνη. Σε πραγματικές συνθήκες πετυχαίνει κατανάλωση της τάξεως των 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Οι επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ.) καλύπτουν εύκολα τις ανάγκες μετακινήσεων στην πόλη, όπως και πιο μακρινές αποστάσεις. Ένα ακόμα μεγάλο ατού του Ignis είναι η εξαιρετική ευελιξία (ακτίνα στροφής 4,7 μ.). Παράλληλα, οι αναρτήσεις του φιλτράρουν με καλό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων και εξασφαλίζουν ικανοποιητική σταθερότητα στο ψηλό αμάξωμα, το οποίο πατάει χωρίς πρόβλημα και σε χωματόδρομους.