Κάθε αυτοκίνητο μετά την αγορά του συνοδεύεται από διάφορα πάγια έξοδα, όπως είναι τα τέλη κυκλοφορίας, ασφάλιστρα, καύσιμα, σέρβις κ.λπ. Οπότε θα πρέπει να εξετάζει κανείς και αυτά γιατί αποτελούν μια σημαντική τακτική δαπάνη. Ειδικά η κατανάλωση θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο χαμηλή, ενώ αν υπάρχει και απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας, τότε το όφελος αυξάνεται. Πόσο δε μάλλον όταν πρόκειται για το φθηνότερο καινούριο αυτοκίνητο στην Ελλάδα που συμφέρει σε όλα του.
Πρόκειται για το νέο Fiat Panda 1.0 Hybrid, το οποίο μαζί με το Eco Bonus των 1.200 ευρώ προσφέρεται στην τιμή των 14.590 ευρώ, μαζί με δύο πρόσθετα πακέτα στον εξοπλισμό του. Συγκεκριμένα στο πακέτο Comfort περιλαμβάνονται ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και 5θέσια διαμόρφωση. Το πακέτο Tech προσθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών με CarPlay/Android Auto, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, αισθητήρας βροχής και φωτός και αυτόματο κλιματισμός. Στάνταρ είναι ακόμα 4 αερόσακοι και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, οπότε είναι φουλ εξοπλισμένο στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς. Επιπλέον το νέο Panda συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών (ή 200.000 χιλιόμετρα).
Το μίνι Fiat με το Crossover παρουσιαστικό κινείται αποκλειστικά με το νέο και με πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας κινητήρα 1.0 Hybrid. Πρόκειται για ένα τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο με ήπια υβριδική τεχνολογία, το οποίο συνδυάζει το μηχανικό σύνολο βενζίνης των 999 κ.εκ. της οικογένειας FireFly με ηλεκτροκινητήρα BSG (Belt-integrated Starter Generator) ισχύος 3,6 kW. Η τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ γίνεται από μια μικρή και ελαφριά αυτοφορτιζόμενη μπαταρία λιθίου τάσης 12V. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 70 ίππους με 92 Nm ροπής και η μετάδοση γίνεται μέσω του εύχρηστου χειροκίνητου κιβωτίου των 6 ταχυτήτων. Ο εν λόγω κινητήρας διακρίνεται αμέσως για την πολύ ραφιναρισμένη του λειτουργία, ενώ προσφέρει την απαιτούμενη ζωηράδα από πλευράς επιδόσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ.). Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση βενζίνης είναι 4,8 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. εκτός από το ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.
Εξάλλου το νέο Fiat Panda είναι ένα ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη, αφού προσφέρει άριστη ευελιξία, είναι πάρα εύκολο στην οδήγηση και στο παρκάρισμα. Παράλληλα, τα ψηλά τοποθετημένα καθίσματα και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες ευνοούν ιδιαίτερα την περιμετρική ορατότητα. Οι αναρτήσεις του είναι όσο μαλακές χρειάζεται και μαζί με τα 65άρια σε προφίλ ελαστικά (175/65 R14) και την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, το Panda περνάει από τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να ενοχλούνται οι επιβάτες του. Αυτοί απολαμβάνουν καλούς χώρους στο μοντέρνο εσωτερικό με τα καλής ποιότητας και με γεροδεμένη συναρμογή πλαστικά. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών με το μεγάλο άνοιγμα και με τη χωρητικότητα των 225 λίτρων, επαρκεί για τις καθημερινές ανάγκες και για μια εκδρομή.