SUV χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα με 15.800 ευρώ

  • Fiat-Panda-interior
  • Fiat-Panda-1.0-Hybrid-3
  • Fiat-Panda-1.0-Hybrid-4
  • Fiat-Panda-1.0-Hybrid-2
  • Fiat-Panda-1.0-Hybrid-1
  • Fiat-Panda-1.0-Hybrid-5
  • Fiat-Panda-2
  • Fiat-Panda-tablo
  • Fiat-Panda-urban-tablo
  • FiatPandina (12) (1)
  • Fiat-Panda-1.0-Hybrid-2022-rear-seat
  • Fiat-Panda-1.0-Hybrid-(28)
  • Fiat Panda Hybrid engine
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-interior.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-1.0-Hybrid-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-1.0-Hybrid-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-1.0-Hybrid-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-1.0-Hybrid-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-1.0-Hybrid-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-tablo.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Fiat-Panda-urban-tablo.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/02/FiatPandina-12-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/07/Fiat-Panda-1.0-Hybrid-2022-rear-seat.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2020/09/Fiat-Panda-1.0-Hybrid-28.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/09/Fiat-Panda-Hybrid-engine.jpg

Η πρακτικότητα που προσφέρουν τα SUV και ειδικά τα πιο μικρά μοντέλα πόλης είναι ένας βασικός λόγος που τα προτιμούν πολλοί αγοραστές έναντι των κλασικών χάτσμπακ. Λόγω κυρίως του περισσότερου ύψους τους παρέχουν μεγαλύτερη ευρυχωρία, ενώ ο συνδυασμός της αυξημένης απόστασης από το έδαφος και των πιο ψηλά τοποθετημένων καθισμάτων βελτιώνει την περιμετρική ορατότητα και κάνει τους επιβάτες να νιώθουν πιο ευχάριστα και ασφαλείς.

Χαρακτηριστικά που μπορεί να τα βρει κανείς στο πιο οικονομικό και εξαιρετικά δημοφιλές μίνι SUV Fiat Panda, το οποίο προσφέρεται με τα απαραίτητα σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού στη χαμηλή τιμή των 15.800 ευρώ (με την προσφορά των 2.200 ευρώ). Η εν λόγω τιμή αφορά την εισαγωγική έκδοση Urban με τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, διατήρησης στη λωρίδα κίνησης και αναγνώρισης πινακίδων, πληροφοριακή οθόνη οδηγού 7 ιντσών, ηχοσύστημα με οθόνη 5 ιντσών, ψηφιακό δέκτη ραδιοφώνου (DAB) και Bluetooth, τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους – θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες. Επίσης, κάθε νέο Fiat Panda καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύησης και ίσης διάρκειας οδική βοήθεια.

Το «Παντάκι» με το κόμπακτ αμάξωμα των 3.686 χλστ. μήκους και 1.643 χλστ. πλάτους είναι ό,τι καλύτερο για να κινείται ο οδηγός με μεγάλη ευκολία στους στενούς και πηγμένους δρόμους των πόλων, όπως επίσης και να παρκάρει πανεύκολα. Παράλληλα το αυξημένο ύψος των 1.551 χλστ., εξασφαλίζει περισσότερο ωφέλιμο αέρα στην καμπίνα των επιβατών και η υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων σε συνάρτηση με τις πολλές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν απρόσκοπτη ορατότητα και φωτεινότητα. Κάτι ακόμα που εξυπηρετεί πολύ είναι ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας, που έρχεται ακριβώς στο ύψος του χεριού και βοηθά στις αλλεπάλληλες αλλαγές των σχέσεων μετάδοσης. Ταυτόχρονα η απλή κεντρική οθόνη, τα φυσικά χειριστήρια και ο προσαρμόσιμος ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγιστοποιούν την εργονομία. Παρότι κόμπακτ και με μεταξόνιο μόλις 2.300 χλστ., το Panda χωρά χωρίς πρόβλημα τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 225 λίτρων φτάνει για τις καθημερινές μεταφορικές ανάγκες, αλλά και για μια εκδρομή με μικρούς σάκους.

Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Fiat Panda τροφοδοτείται με ένα 1.000άρη τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό ήπια υβριδικό κινητήρα βενζίνης. Η απόδοση των 70 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και των 92 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. είναι αρκετή για το αμάξωμα των 1.055 κιλών. Ταυτόχρονα δέχεται επιπλέον βοήθεια από την ηλεκτρογεννήτρια ισχύος 3,6 kW, την οποία τροφοδοτεί με ρεύμα μια μικρή και ελαφριά αυτοφορτιζόμενη μπαταρία λιθίου τάσης 12V. Το ραφιναρισμένο σε λειτουργία μηχανικό αυτό σύνολο παρέχει την απαιτούμενη σβελτάδα για αστικό αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ.), καταναλώνει 5 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Η άνεση στην οδήγηση έχει πρωταρχικό ρόλο, γεγονός που συνδράμουν το ελαφρύ αλλά άμεσο τιμόνι, οι «απορροφητικές» αναρτήσεις και οι 14άρες ζάντες με τα τα ελαστικά διαστάσεων 175/65.

Get it on Google Play Download on the App Store