Πριν από μερικά χρόνια όποιος ήθελε καινούργιο αυτοκίνητο με λίγα λεφτά, είχε στη διάθεσή του πολλές επιλογές. Σήμερα με τις απανωτές ανατιμήσεις οι τιμές έχουν ανέβει σημαντικά, αφού βασικές εκδόσεις μικρών μοντέλων έχουν αγγίξει ποσά της τάξεως των 20.000 ευρώ, όταν παλαιότερα στοίχιζαν για 5.000 ευρώ λιγότερα.
Εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί το Hyundai i20, το οποίο πωλείται σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές από ανταγωνιστικά μοντέλα, προσφέροντας πολλά περισσότερα στον πελάτη. Η βασική έκδοση Fresh με τον 1.2 MPi 84 hp κινητήρα ξεκινά από τις 15.890 ευρώ, όταν σε αυτά τα χρήματα άλλες μάρκες πουλάνε μικρότερα αυτοκίνητα. Παρότι πρόκειται για το αρχικό επίπεδο εξοπλισμού, διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, Radio-Mp3, USB και Bluetooth, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενοι καθρέπτες και air condition.
Ο 4κύλινδρος 1.200άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας των 84 ίππων και 112 Nm ροπής είναι επαρκέστατος για τις αστικές μετακινήσεις, ενώ κρατάει και ρυθμούς εθνικής οδού, χάρη στην σχετικά πυκνή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα, προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και φτάνει τα 173 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Οι εκπομπές CO2 είναι από 121 γρ./χλμ. και η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 6,9 λτ./100 χλμ.
Όσοι πάλι θέλουν περισσότερη δύναμη, τότε ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας 1.0 T-GDi με τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής θα τους καλύψει πολύ άνετα. Συν του ότι οι εκπομπές CO2 ξεκινάνε χαμηλότερα από τα 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας – ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο). Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα καλύτερες (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.) και η 6η ταχύτητα κρατά πιο χαμηλά τις στροφές το μοτέρ στο ταξίδι. Η κατανάλωση είναι ελάχιστα υψηλότερη, στα 7,2 λτ./100 χλμ. Όσον αφορά την τιμή του i20 με αυτό το μοτέρ ξεκινά από 17.090 ευρώ και είναι με τεράστια διαφορά πάλι πιο προσιτό από τον ανταγωνισμό.
Ανεξαρτήτως κινητήρα και επιπέδου εξοπλισμού, το νέο Hyundai i20 διακρίνεται και για το ευρύχωρο εσωτερικό του, όπου υπάρχει αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ύψος και αέρας για τα πόδια. Από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων. Επίσης ξεχωρίζει για την στιβαρή του κατασκευή, χαρακτηριστικό που γίνεται αισθητό και εν κινήσει. Στο δρόμο η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και οι κατάλληλα σεταρισμένες αναρτήσεις φέρνουν σε μια κατάλληλη ισορροπία την άνεση με την σταθερότητα.