Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου χρειάζεται σίγουρα αρκετή έρευνα, προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να καταλήξει σε εκείνο το μοντέλο που θα καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες του και με βάση τα χρήματα που μπορεί να δαπανήσει. Κάθε ευρώ δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο, ειδικά τώρα που συνεχώς οι τιμές σε όλα τα αγαθά και τις υπηρεσίες ανεβαίνουν συνεχώς.
Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, όπου τα λεφτά είναι σε κάθε περίπτωση αρκετά και αποτελούν μια σημαντική επένδυση. Αυτή την περίοδο και με λίγο πιο πάνω από τις 15.000 ευρώ, μια πάρα πολύ αξιόλογη πρόταση στο δημοφιλές B-Segment αποτελεί δίχως καμία αμφιβολία, το νέο Hyundai i20 με τον turbo κινητήρα 1.0 T-GDi των 100 ίππων. Με τιμή που ξεκινά από τις 15.290 ευρώ στην έκδοση Fresh δεν έχει αντίπαλο με τόσα πολλά που προσφέρει, ξεκινώντας από τον εξοπλισμό:
- 6 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Προειδοποίησης εκτροπής και διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμισης υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων
- Προειδοποίηση αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες
- Ράδιο-MP3 με σύνδεση USB
Με μόλις 800 ευρώ επιπλέον, η δεύτερη έκδοση Exclusive των 16.090 ευρώ εξοπλίζεται ακόμα με οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, εργοστασιακούς πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και με φώτα LED.
Ευχάριστο και σβέλτο στο δρόμο
Το νέο i20 παρουσιάζεται ολοκληρωμένο και στο δρόμο, χάρη στο πολύ καλό ταίριασμα του 1.000άρη turbo κινητήρα, με το στήσιμο των αναρτήσεων και το στιβαρό του πλαίσιο. Το μοτέρ των 100 ίππων και 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. διακρίνεται αρχικά για τη ραφιναρισμένη του λειτουργία και το θετικό τράβηγμα, ακόμα και κάτω από τις στροφές της ροπής. Παράλληλα εξασφαλίζει σβέλτους ρυθμούς επιταχύνσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.), με πραγματική κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 118 γρ./χλμ. Οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις του και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης που διαθέτει, ακουμπάνε επίπεδα μικρομεσαίου αυτοκινήτου. Δίχως να είναι πολύ σφιχτή, περνάει με ποιοτικό τρόπο πάνω από τις ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς χτυπήματα και κραδασμούς. Παράλληλα, εξασφαλίζει πολύ καλό πάτημα, τόσο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων όπου ταξιδεύει άνετα, όσο και στις στροφές, χάρη στις μικρές κλίσεις και την μπόλικη πρόσφυση.
Στιβαρό και ευρύχωρο εσωτερικό
Τα πολύ καλά συνεχίζονται και στην καμπίνα του i20, η οποία είναι «τακτοποιημένη», έχει στιβαρή κατασκευή και παρέχει άνεση χώρων. Ειδικά στην έκδοση με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών και το infotainment με την οθόνη των 8 ιντσών, αναβαθμίζεται και τεχνολογικά. Από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά πλαστικά είναι πολύ καλά «δεμένα» μεταξύ τους και πάνω στο αμάξωμα, ενώ και το φινίρισμα είναι προσεγμένο. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, ενώ το ίδιο ισχύει σε αρκετό βαθμό για την εργονομία. Από τα καλύτερα της κατηγορίας είναι και στον τομέα των χώρων, καθώς τέσσερις επιβάτες κάθονται αρχοντικά, έχοντας στη διάθεσή τους 352 λίτρα για τις αποσκευές.