Κατά την έρευνα αγοράς ενός καινούργιου αυτοκινήτου, οι τομείς που θα εξετάσει ο υποψήφιος πελάτης είναι πολλοί, ενώ ανάλογα τις ανάγκες τίθενται οι βασικές προτεραιότητες και οι δευτερεύουσες. Μεταξύ των πιο κύριων είναι η τιμή και οι χώροι. Άλλωστε η πρώτη ερώτηση που θα κάνει ο αγοραστής προς τον πωλητή μιας αντιπροσωπείας είναι «πόσο κάνει», ενώ οι επόμενες κινήσεις είναι να κάτσει στη θέση του οδηγού, κατόπιν να μπει στο πίσω κάθισμα και μετά να ανοίξει την πόρτα του πορτ μπαγκάζ.
Για όσους λοιπόν αναζητούν τους καλύτερους χώρους στη χαμηλότερη τιμή, τότε το νέο Hyundai i20 θα τους ικανοποιήσει πλήρως. Στην αρχική έκδοση Fresh με τον 1.200άρη κινητήρα πωλείται στην τιμή των 12.990 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 1.000 ευρώ), αποτελώντας παράλληλα μία από τις πιο οικονομικές επιλογές της κατηγορίας.
Από το βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνει πλήρη συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και αυτόματη ρύθμιση μεσαίας/υψηλής σκάλας φώτων. Στάνταρ είναι ακόμα τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition και radio MP3. Με 1.000 ευρώ παραπάνω (13.990 ευρώ) διαθέτει ακόμα οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον επιλογέα των ταχυτήτων.
Εκτός από τον πολύ καλό εξοπλισμό που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πιο μεγάλα αυτοκίνητα, το εσωτερικό του νέου i20 εντυπωσιάζει με την ευρυχωρία του, αφού σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει μικρό αυτοκίνητο. Στο εμπρός τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετό πλάτος όπως και πίσω, με τον αέρα για τα πόδια να φτάνει ακόμα και για τους πιο ψηλούς επιβάτες. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας. Την πρακτικότητα αυξάνει η δυνατότητα τοποθέτησης της εταζέρας πίσω από την πλάτη του καθίσματος, έτσι ώστε να μη χρειαστεί να αφαιρεθεί (και να ξεχαστεί έξω από το αυτοκίνητο) αν μεταφερθεί ένα ψηλό αντικείμενο.
Αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου χαρίζει και στο δρόμο, χάρη στη συνολικά στιβαρή του κατασκευή, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση. Ο 1.2 λτ. MPi κινητήρας από την πλευρά του με τους 84 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και με τα 118 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. είναι επαρκής. Το μηχανικό αυτό σύνολο με το καλό τράβηγμα και ελαστικότητα σε ρυθμούς πόλης, επιταχύνει το i20 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ. (δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας).