Τι ζητά κανείς από ένα καινούργιο αυτοκίνητο, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψει ένα πακτωλό χρημάτων για την αγορά του; Να έχει αποδοτικό κινητήρα αλλά να μην καίει πολύ καύσιμο, να είναι μοντέρνο, καλοφτιαγμένο, εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας και να είναι αξιόπιστο. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που σας παρουσιάζουμε, το επιλέξαμε γιατί -εκτός άλλων- συνδυάζει δυο ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα: Πρώτον είναι ιαπωνικό, που σημαίνει ότι έχει ισχυρή παράδοση στην αξιοπιστία και δεύτερον, διαθέτει turbo, κάτι που «δίνει φτερά» στον μικρού κυβισμού κινητήρα των 999 κ.εκ., με τον οδηγό να απολαμβάνει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις.
Ακόμη ένας λόγος αγοράς, είναι η λογική τιμή κτήσης για τα όσα προσφέρει, που ξεκινάει από τα 14.590 ευρώ, τιμή έπειτα από το όφελος των 400 ευρώ που παρέχει η αντιπροσωπεία. Αυτό το προικισμένο μικρό αυτοκίνητο δεν είναι άλλο από το δημοφιλές Nissan Micra, με τον 1.000άρη κινητήρα των 92 ίππων. Η παραπάνω τιμή αφορά την αρχική έκδοση Energy που περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, σύστημα ενεργής πέδησης, αισθητήρες φωτός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, σύστημα Start/Stop, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ραδιόφωνο, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, air condition κ.α. Την προσοχή σας αξίζει κι η επόμενη έκδοση Acenta, που επιπλέον των παραπάνω προσφέρει επίσης: Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 7 ιντσών, cruise control, οθόνη 5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων και πρόσθετα διακοσμητικά. Κι όλα αυτά στην τιμή των 15.190 ευρώ!
Μοντέρνο εσωτερικό με προσεγμένη ποιότητα
Από την πρώτη επαφή με τον εσωτερικό κόσμο του Micra θα νιώσετε άνετα, μιας και τα πάντα βρίσκονται εκεί που τα θέλετε και κυρίως εκεί που τα περιμένετε. Από εκεί κι έπειτα ικανοποιημένοι και με το παραπάνω να μείνετε από την ποιότητα κατασκευής, για την οποία σημαντικό ρόλο παίζει το παχύ αφρώδες υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό. Την ευχάριστη συνολικά εικόνα τονίζει με την σειρά του και ο νεανικός διάκοσμος. Όσοι επιλέξετε τη δεύτερη έκδοση Acenta, το σύστημα πολυμέσων NissanConnect, θα σας λύσει τα χέρια στις καθημερινές μετακινήσεις σας. Διαθέτει δυνατότητα σύνδεσης με Apple CarPlay & Android Auto, ενώ το λογισμικό των χαρτών αναβαθμίζεται με τη μέθοδο Over The Air (ΟΤΑ). Στον τομέα των χώρων, η καμπίνα του προσφέρει καλές ανέσεις σε τέσσερις φιλοξενούμενους και μόνο οι αρκετά ψηλοί θα ζοριστούν ελαφρώς στο πίσω κάθισμα. Μεγάλο και με πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα είναι το πορτμπαγκάζ των 300 λίτρων.
Ζωντανό μοτέρ!
Τι κι αν οι προδιαγραφές του Euro 6d ανάγκασαν τη Nissan να περιορίσει την ισχύ του 3κύλινδρου κινητήρα των 999 κ.εκ. κατά 8 ίππους; Ο οδηγός δεν θα νιώσει καθόλου έλλειψη ισχύος, μιας κι 92 ίπποι στις 5.000 σ.α.λ. κι η ροπή των 160 Nm από τις 2.000-3.750 σ.α.λ., (προσφέρεται κατά 750 σ.α.λ. χαμηλότερα από την έκδοση των 100 ίππων) κινούν με άνεση το Micra! Η επιτάχυνση είναι δυνατή από χαμηλά, με το σωστά κλιμακούμενο 5τάχυτο κιβώτιο να συνδράμει στην επίτευξη πολύ καλών επιδόσεων. Έτσι τα 100 χλμ./ώρα από στάση θα τα δείτε στο κοντέρ σε 11,8 δλ., με το Micra να «τελικιάζει» στα 178 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 125 γρ./χλμ. (80 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Στο δρόμο, θα σας ικανοποιήσει με την πολιτισμένη λειτουργία του σε όλο το φάσμα στροφών, κρύβοντας πολύ καλά την 3κύλινδρη υπόστασή του, όντας και τρομερά πρόθυμος στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Η «ζωηράδα» του κινητήρα σε συνδυασμό με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων κάνουν το Micra ευχάριστο στην οδήγηση. Στην πόλη όπου θα κινηθεί περισσότερο, το μικρό Nissan είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς. Σε διαδρομές με στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές, η πρόσφυση αρκετή και οι αντιδράσεις του ήπιες ακόμα κι υπό έντονη πίεση.