Με τις τιμές των αυτοκινήτων ολοένα να ανεβαίνουν, καλό είναι όποιος σκοπεύει να αγοράσει ένα καινούργιο μοντέλο να μην το καθυστερεί και πολύ. Ακόμα και στη πιο δημοφιλή κατηγορία του B-Segment, τα ποσά σε διάστημα ενός έτους έχουν εκτοξευθεί, αφού δεν λείπουν οι περιπτώσεις όπου οι αυξήσεις μετρούν χιλιάδες ευρώ. Και δεν αναφερόμαστε σε κορυφαίες εκδόσεις αλλά σε απλές, που έχουν φτάσει να ξεπερνούν ποσά της τάξεως των 20.000 ευρώ.
Εντούτοις, ευκαιρίες αγοράς ακόμα υπάρχουν και μάλιστα πολύ αξιόλογες, οι οποίες αξίζουν περισσότερα χρήματα από όσα διατίθενται. Οπότε δεν πρέπει να χάνεται χρόνος σε κάτι τέτοιες σπάνιες πλέον περιπτώσεις, όπως είναι το Hyundai 1.0 T-GDi 100 PS. Στην πρώτη έκδοση εξοπλισμού Fresh στοιχίζει από μόλις 17.090 ευρώ, όμως στο δεύτερο επίπεδο Exclusive (το εικονιζόμενο αυτοκίνητο) με 800 ευρώ παραπάνω (17.890 ευρώ) είναι πληρέστατο.
Καταρχήν διαθέτει στάνταρ όλο το «πακέτο» συστημάτων ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού και συνδεσιμότητας: 6 αερόσακοι, αυτόματο έκτακτο φρενάρισμα, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, κάμερα οπισθοπορείας και εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Περιλαμβάνονται ακόμα οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, δερμάτινο τιμόνι, air condition κ.λπ. Επίσης, παρέχονται η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, 5 χρόνια οδική βοήθεια, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση βαφής και 5 έτη δωρεάν ετήσιος τεχνικός έλεγχος.
Όσο για τον κινητήρα θα υπερ-καλύψει τις όποιες διαδρομές, εντός και εκτός αστικού περιβάλλοντος. Το τρικύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο 1.0 T-GDi με τη νέα τεχνολογία SmartStream CVVD, που ελέγχει τη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων, αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής. Στην πράξη ο οδηγός έχει την αίσθηση περισσότερης ισχύος. Η γεμάτη του δύναμη σε όλο το εύρος των στροφών, η γραμμικότητα, η ραφιναρισμένη λειτουργία, και η πολύ καλή συνεργασία με το 6άρι κιβώτιο, είναι ορισμένα από τα κύρια γνωρίσματά του. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση δοκιμής 7,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 118-123 γρ./χλμ. Μαζί με την σωστά σεταρισμένη ανάρτηση και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, το i20 1.0 T-GDi 100 PS είναι ξεκούραστο και πατάει με σιγουριά.
Στα πολύ σημαντικά του πλεονεκτήματα που αμέσως αντιλαμβάνεται όποιος κάτσει στο γεροδεμένο και εργονομικό του εσωτερικό, είναι και η ευρυχωρία. Στο εμπρός μέρος της καμπίνας δεν έχει διαφορά από μικρομεσαία αυτοκίνητα, ενώ το ίδιο ισχύει και για το πίσω κάθισμα, όπου υπάρχει μπόλικος αέρας για τα πόδια, ώμους και κεφάλι, συνοδεία χώρου αποσκευών 352 λίτρων – από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.
Αδιαμφησβήτητα το Hyundai 1.0 T-GDi 100 PS Exclusive αποτελεί μια πάρα πολύ συμφέρουσα και ολοκληρωμένη πρόταση αγοράς στα μικρά αυτοκίνητα, με τιμή που παίζει χωρίς άμεσο αντίπαλο.