Γίνεται ένα μικρό, καθημερινό αυτοκίνητο στην τιμή των μόλις 15.090 ευρώ να χαρακτηρίζεται «φανταστικό»; Και όμως ναι, δεδομένου ότι δεν παρουσιάζει καμία ουσιαστική έλλειψη, είναι ιδανικό για να εξυπηρετεί τις όποιες διαδρομές ρουτίνας, ενώ κοστίζει πολύ λιγότερα μοντέλα από ανταγωνιστικά μικρά.
Πιο αναλυτικά, το Hyundai i20 1.2 Fresh σε αυτά τα χρήματα διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων όπως: 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης οδικών σημάτων ταχύτητας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, αυτόματη ενεργοποίηση και σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων και Radio-Mp3. Επιπλέον, η Hyundai παρέχει σε κάθε i20 πενταετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και από 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο έλεγχο, οδική βοήθεια και εγγύηση βαφής.
Ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.2 λτ. MPi κινητήρας μπορεί να μην συγκρίνεται σε ισχύ και ροπή με τον 1.000άρη turbo των 100 hp και 172 Nm, παρόλα αυτά είναι επαρκέστατος για την πόλη, ικανοποιεί σε πιο μακρινές διαδρομές και είναι και ολιγαρκής σε βενζίνη. Το μηχανικό αυτό σύνολο με τους 84 ίππους και τα 118 Nm ροπής εμφανίζει καλό τράβηγμα και ελαστικότητα σε αστικές ταχύτητες, χάρη και στην σχετικά κοντή διάταξη του 5τάχυτου κιβωτίου. Γεγονός που ωφελεί και σε πιο σβέλτους ρυθμούς, γιατί κρατάει εύκολα ταχύτητες της τάξεως των π.χ. 130 χλμ./ώρα (με 3.600 σ.α.λ.). Πρόσθετα, με εκπομπές CO2 από 121 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ενώ με κατανάλωση (δοκιμής) στα 6,9 λτ./100 χλμ. εξοικονομεί ευρώ.
Αν και πρόκειται για ένα αστικού χαρακτήρα αυτοκίνητο, το νέο i20 είναι σε θέση να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή εκτός πόλεως. Ο συνδυασμός του στιβαρού πλαισίου με τις κατάλληλα σεταρισμένες αναρτήσεις και το χαμηλό θόρυβο κύλισης, δίνουν την αίσθηση μεγαλύτερου μοντέλου. Στις ευθείες των εθνικών είναι ευθύβολο στους σβέλτους ρυθμούς χωρίς να φοβίζει, όπως αντίστοιχα και σε στροφές υπό πίεση.
Στα πολύ σημαντικά ατού του νέου i20 ανήκουν οι χώροι. Το εμπρός τμήμα του εσωτερικού παρέχει ανέσεις που πλησιάζουν μικρομεσαία οχήματα, όπως αντίστοιχα και πίσω, χάρη στον αρκετό αέρα για τα πόδια και το ωφέλιμο πλάτος. Μεγάλο για τα δεδομένα του B-Segment είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων. Μαζί με αυτά προσθέστε τη γεροδεμένη κατασκευή του ταμπλό, τα καθίσματα με την πολύ καλή στήριξη, την απροβλημάτιστη εργονομία και έχετε ένα αυτοκίνητο που αξίζει τα 15.090 ευρώ μέχρι τελευταίου σεντ.