Η MG διαθέτει τα οικονομικότερα σε τιμές φουλ υβριδικά μοντέλα της αγοράς, όπως είναι στα supermini το MG3 Hybrid+ 195 PS από 19.950 ευρώ και στα μικρομεσαία SUV το MG ZS Max Hybrid+ 197 PS από 23.550 ευρώ. Παρόλα αυτά, η MG δεν σταματά τις ευχάριστες εκπλήξεις, αφού στην γκάμα του MG3 προστέθηκε η έκδοση αμιγώς βενζίνης 1.5 GDI 115 PS σε τιμή που χαμηλότερή της δεν υπάρχει με τέτοια ισχύ.
Το νέο MG3 1.5 GDI 115 PS προσφέρεται με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια από μόνο 17.500 ευρώ, ενώ από την εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού Excite διαθέτει όλα τα κομφόρ και στοιχεία ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Περιλαμβάνει HD οθόνη infotainment 10,25 ιντσών συμβατή με iOS ή Android, πλοήγηση, MG iSMART Lite για απομακρυσμένο έλεγχο του αυτοκινήτου μέσω του smartphone, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και 6 αερόσακους. Μαζί με αυτά προστίθενται αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Επιπλέον καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα) και με 7 χρόνια οδική βοήθεια.
Κάτω από το σφηνοειδές και ανάγλυφο καπό του νέου MG3 των 17.500 ευρώ φιλοξενείται ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.500άρης βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει μέγιστη ισχύ 115 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 148 Nm στις 4.500 σ.α.λ., ενώ η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της MG, το μοτέρ αυτό επιταχύνει το MG3 των 1.162 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 6,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 137 γρ./χλμ. (88 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Να υπενθυμίσουμε ότι το MG3 Hybrid+ με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων, εφοδιάζεται με ένα κινητήρα 1.5 λτ. κύκλου Άτκινσον ισχύος 102 ίππων και 128 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και 250 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται με ένα υβριδικό αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων και η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 1,83 kWh τροφοδοτεί με ρεύμα το ηλεκτρομοτέρ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8 δλ., η κατανάλωση είναι 4,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 100 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Ανεξαρτήτως κινητήρα, το MG3 είναι από τα μεγαλύτερα supermini με μήκος 4.113 χλστ., πλάτος 1.797 χλστ., ύψος 1.502 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ. Στο μινιμάλ αισθητικής εσωτερικό του οι διαφορές μεταξύ του αμιγώς βενζίνης και του υβριδικού αφορούν το διαφορετικό σχεδιασμό της κονσόλας ανάμεσα από τα εμπρός καθίσματα, γιατί το ένα έχει χειροκίνητο λεβιέ και το άλλο περιστροφικό χειριστήριο για τη μετάδοση και ηλεκτρικό χειρόφρενο. Κατά τα γνωστά, η κεντρική και εύκολη στη χρήση οθόνη των 10,25 ιντσών είναι ίδια, όπως και το ψηφιακό καντράν των 7 ιντσών. Στα θετικά στοιχεία του εσωτερικού ανήκει και η στιβαρή κατασκευή, ενώ όσον αφορά τους χώρους τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα. Το μικρό πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 293 λίτρα.