Η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων κατακλύζεται από υβριδικά και ηλεκτρικά κάθε κατηγορίας, τιμής και ισχύος, ενώ τα ντίζελ που άλλοτε μεσουρανούσαν, συνεχώς λιγοστεύουν από τις γκάμες των εταιρειών. Παρόλα αυτά από τα μικρομεσαία και άνω υπάρχουν ακόμα αρκετά διαθέσιμα μοντέλα, μεταξύ των οποίων το συγκεκριμένο είναι το οικονομικότερο σε τιμή από όλα τα οικογενειακά αμάξια και μάλιστα με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το μοντέλο που διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά είναι το νέο Opel Astra, το οποίο φέτος είναι μέχρι στιγμής το δεύτερο δημοφιλέστερο μικρομεσαίο χάτσμπακ στην Ελλάδα. Το ντίζελ με τον κινητήρα 1.5 Diesel 130 hp AT8 ξεκινά από την τιμή των 27.000 ευρώ (χωρίς προωθητικό πρόγραμμα) στη μία διαθέσιμη και πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Executive. Περιλαμβάνει οθόνη οδηγού 10 ιντσών, infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών, πλοήγηση, ασύρματη φόρτιση κινητού, κάμερα οπισθοπορείας, είσοδο χωρίς κλειδί, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, 6 αερόσακους, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο γνωστός 1.5 BlueHDi με την απόδοση των 130 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και την πλούσια ροπή των 300 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Ισχύς που εξασφαλίζει γεμάτη δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών και χαρίζει σβέλτες επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.363 κιλών. Με το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα, φτάνει τα 209 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, καταναλώνει σε μεικτή χρήση 5,0 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή τιμή) και εκπέμπει 132 γρ./χλμ. CO2 (84 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στο δρόμο, το νέο Astra ταιριάζει ιδανικά την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με την άνεση και τις ελάχιστες κλίσεις στις στροφές, μαζί με το στιβαρό κράτημα και την άριστη κατευθυντικότητα στους αυτοκινητόδρομους.
Το νέο Opel Astra διακρίνεται και για το δυναμικό του σχεδιασμό εξωτερικά, κερδίζοντας αμέσως τις εντυπώσεις και κολακευτικά σχόλια. Το αιχμηρής αισθητικής αμάξωμά του έχει μήκος 4.374 χλστ., πλάτος 1.860 χλστ., ύψος 1.470 χλστ. και μεταξόνιο 2.675 χλστ. Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό του, το οποίο χαρακτηρίζεται για τη λιτή και απέριττη, αλλά πλήρως σύγχρονη και ψηφιακή εικόνα του. Η διάταξη Pure Panel κεντρίζει με κατευθείαν τα βλέμματα με τις δύο οθόνες των 10 ιντσών. Πολύ προσεγμένο είναι το νέο Opel Astra και σε ποιότητα, τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Μαλακό υλικό έχει χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό έως και στο μέσο, ενώ μαζί με τις υπόλοιπες επιφάνειες συνθέτουν μια στιβαρή κατασκευή. Την άνεση ενισχύουν με τη σειρά τους και οι χώροι, μιας και στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν χωρίς καμία παραχώρηση και οι πιο ψηλοί επιβάτες. Για τις αποσκευές, τα 422 λίτρα του πορτ μπαγκάζ είναι από τα περισσότερα μεταξύ των μικρομεσαίων χάτσμπακ.