Το φυσικό αέριο κίνησης προσφέρει μέγιστη οικονομία στις μετακινήσεις, κάτι που έχουμε διαπιστώσει από τις δοκιμές που έχουμε κάνει στο autogreeknews.gr σε διάφορα μοντέλα, από μίνι έως οικογενειακά και σε διαδρομές εντός πόλεως αλλά και σε μακρινά ταξίδια. Ο συνδυασμός της χαμηλής κατανάλωσης των αυτοκινήτων με κινητήρες φυσικού αερίου και η χαμηλή τιμή του καυσίμου (0,89 €/kg) κάνουν τις μετακινήσεις απίστευτα οικονομικές, με το κόστος σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται γύρω στα 3-4 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.
Διαβάστε ακόμη: Πότε χρειάζεται αλλαγή ο δίσκος – πλατό του συμπλέκτη;
Στη χώρα μας διατίθενται αρκετά μοντέλα CNG καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα αγοραστών. Ποιο είναι όμως αυτό με τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς; Η απάντηση είναι στο Skoda Citigo 1.0 G-TEC, το οποίο πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από τα 12.300 ευρώ. Ο 1.000άρης κινητήρας αποδίδει 68 ίππους και 90 Nm ροπής, επιταχύνει το μίνι Skoda από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 16,3 δλ., καταναλώνει μόλις 2,9 kg/100 χλμ. φυσικό αέριο (ή 4,5 λτ./100 χλμ. βενζίνη) και εκπέμπει 82 γρ./χλμ. CO2. Το φυσικό αέριο αποτελεί το κυρίως καύσιμο και όταν αδειάσει από τα δύο ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 11 κιλών και δεν γίνει ανεφοδιασμός τότε γίνεται αυτόματη εναλλαγή σε βενζίνη (10 λτ. ρεζερβουάρ).
Όσον αφορά τον εξοπλισμό του Citigo G-TEC, από την αρχική έκδοση Active 5d των 12.300 ευρώ περιλαμβάνονται στάνταρ ESP, 4 αερόσακοι, ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υποβοήθηση τιμονιού, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και air condition. Επίσης, διατίθενται οι πιο πλήρεις αλλά και πάλι οικονομικές σε τιμή εκδόσεις Ambition (12.800 ευρώ) και Style (13.300 ευρώ).
Διαβάστε ακόμη: Χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας; (+video)