Από τα υπερσυμπιεζόμενα VW προ Golf GTI MKIV, τα πιο γνωστά είναι τα Polo, Corrado και Golf G60. Στην Αμερική, ωστόσο, πολλοί αγοραστές της πρώτης γενιάς Golf δημιούργησαν τις δικές τους εκδόσεις.
Να ξεκινήσουμε από το γεγονός πως το πρώτο Golf, στις Η.Π.Α. ονομαζόταν Rabbit. Οι διαφορές σε σχέση με τα ευρωπαϊκών προδιαγραφών μοντέλα, ήταν τόσο μηχανικές όσο και εμφανισιακές. Στο δεύτερο σκέλος, η εμφανέστερη διαφοροποίηση αφορά τα φανάρια, τα οποία εμπρός ήταν παραλληλόγραμμα αντί κυκλικών, και πίσω υιοθετούσαν διαφορετική διάταξη θυμίζοντας αυτά του Scirocco της εποχής. Κάτω από το καπό του GTI, αντί του 1.600άρη των 110 ίππων υπήρχε μόνο ο 1.800άρης, με απόδοση 90 και 100 ίππων. Οι επιδόσεις αναμενόμενα ήταν χειρότερες από του «δικού μας», όμως όπως είπαμε, πολλοί Αμερικανοί φρόντισαν να τις τονώσουν με την προσθήκη υπερσυμπιεστή. Για την ακρίβεια, μηχανικής φύσεως.
Δείτε ακόμα: Πώς προέκυψαν τα καθίσματα και ο λεβιές του VW Golf GTI;
Ένας κομπρέσορας της Autotech Magnacharger τοποθετήθηκε στο σύνολο των 1.781 κ.εκ., μαζί με εκκεντροφόρους της G-grind και εξάτμιση Techtonics Tuning, ενώ ο ιμάντας χρονισμού, ο θερμοστάτης και η αντλία νερού αντικαταστάθηκαν. Το στήσιμο αποτελεί υπόθεση της ανάρτησης από την Koni και οι εργοστασιακές ζάντες των 14 ιντσών περιβάλλονται από ελαστικά 195/60 της Falken.
Διαβάστε επίσης: Πόσα δίνατε για ένα VW Golf VR6 του ’97 «πένα»;
Η εμφάνιση, τόσο εντός όσο και εκτός, είναι ιδιαίτερα προσεγμένη, δίχως ίχνος παρουσίας σκουριάς στο αμάξωμα ή ξεφτίσματος στη βαφή, ενώ και η καμπίνα βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Το οδόμετρο αναγράφει 29.000 μίλια (46.670 χιλιόμετρα) και μέχρι στιγμής, η τιμή ανέρχεται στις 19.000 δολάρια (17.236 ευρώ). Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, θα ξεπεράσει τις 20.000 για να αλλάξει γκαράζ.