Αυτή η πρωτότυπη Ford Mustang έχει το όνομα Lithium, είναι ηλεκτρική κι έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με την Webasto, ενώ παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA.
Μπορεί αρκετοί από εσάς να μη θεωρείτε σωστό ένα muscle car να κινείται από μπαταρία, εν τούτοις όμως η Mustang Lithium αποτυπώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ότι ένα ηλεκτρικό μοντέλο μπορεί να έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Άλλωστε πριν από λίγες μέρες παρουσιάστηκε η το ηλεκτρικό SUV Mustang Mach-E με ισχύ που φτάνει έως τους 465 ίππους.
Δείτε ακόμα: Πουλάει τη Ford Mustang GT για να αγοράσει van!
Και πώς να μην έχει, αφού η ηλεκτρική Mustang αποδίδει ισχύ 912 ίππων, αλλά το κυριότερο: 1.355 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα με το… καλημέρα και παράγονται από τον Phi-Power ηλεκτροκινητήρα και το ηλεκτρικό σύστημα των 800 Volt της Webasto, με τεχνολογία EVDrive. Η τόσο μεγάλη τάση της μπαταρίας (είναι διπλάσια συγκριτικά με άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα), εξασφαλίζει την ταχύτερη φόρτισή της, καθώς και τη γρήγορη παροχή της τόσο μεγάλης ισχύος. Η κτηνώδης δύναμη περνάει στους πίσω τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου Getrag MT82, 6 σχέσεων, ενώ υπάρχει κι ένα μπλοκέ διαφορικό Super 8.8 Torsen. Tο πακέτο Track Handling Pack της Ford Performance και οι εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo από το Shelby GT350R, φροντίζουν τόσο για το καλύτερο πάτημα στο δρόμο, όσο και για το ακαριαίο φρενάρισμα αντίστοιχα!
Διαβάστε επίσης: Νέα ειδική έκδοση Ford Mustang55 με 450 ίππους
Εξωτερικά, η ιδιαίτερη αυτή Mustang ξεχωρίζει από τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά και από το όμορφο καπό με το φουτουριστικό γραφικό και τα διάφανα τμήματά του. Το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 25,4 χλστ. ενώ έχουν τοποθετηθεί σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών της Forgeline, συνδυασμένες με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η καμπίνα της ηλεκτρικής Mustang, όπου υπάρχει μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη 10,4 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Επίσης, το βλέμμα κεντρίζουν και οι λεπτομέρειες από γαλάζιο χρώμα, οι οποίες κάνουν αντίθεση με τις μαύρες επενδύσεις.
Το αν θα μπει στην παραγωγή είναι άγνωστο ακόμα, μιας και η Ford δεν αποκάλυψε το παραμικρό! Εμείς πάντως θα το θέλαμε για μια δοκιμή! Εσείς;